Wprowadzenie do technologii HDR
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: W4-S1IN19.2021
Nazwa modułu: | Wprowadzenie do technologii HDR |
---|---|
Kod modułu: | 08-IO1S-13-WDTHDR |
Kod programu: | W4-S1IN19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia renderingu sceny w czasie rzeczywistym, w szczególności użyciu technologii HDR. W ramach zajęć studenci przygotują projekty w zespołach maksymalnie dwuosobowych oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy. |
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [WDTHDR_K_8] |
K_K03 [1/5] K_K05 [1/5] |
Potrafi posługiwać się narzędziami programistycznymi do tworzenia renderingu w technologii HDR [WDTHDR_U_4] |
K_U23 [1/5] |
Potrafi adaptować poznane algorytmy do nowych zastosowań [WDTHDR_U_5] |
K_U14 [1/5] K_U18 [1/5] |
Potrafi pozyskiwać informacje na temat technologii HDR z literatury, baz danych i innych źródeł [WDTHDR_U_6] |
K_U01 [1/5] K_U05 [1/5] K_U06 [1/5] |
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole [WDTHDR_U_7] |
K_U02 [1/5] |
Zna i rozumie podstawy technologii HDR [WDTHDR_W_1] |
K_W15 [1/5] K_W16 [1/5] |
Zna i rozumie pojęcia matematyczne używane w renderingu czasu rzeczywistego, w szczególności: iloczyn wektorowy,
wektor normalny, pochodna cząstkowa, iloczyn skalarny
[WDTHDR_W_2] |
K_W01 [1/5] K_W03 [1/5] K_W15 [1/5] |
Zna i stosuje kwaterniony, rachunek macierzowy [WDTHDR_W_3] |
K_W01 [1/5] K_W03 [1/5] K_W15 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
egzamin [WDTHDR_w1] | Sprawdzenie wiedzy teoretycznej z modułu. Ocena końcowa z modułu stanowi średnią arytmetyczną ocen z egzaminu i laboratorium. Obie oceny przy tym muszą być pozytywne. |
WDTHDR_W_1 WDTHDR_W_2 WDTHDR_W_3 |
projekt [WDTHDR_w2] | Przygotowanie projektu z wybranego tematu związanego z technologią HDR. |
WDTHDR_K_8 WDTHDR_U_4 WDTHDR_U_5 WDTHDR_U_6 WDTHDR_U_7 WDTHDR_W_1 WDTHDR_W_2 WDTHDR_W_3 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
laboratorium [WDTHDR_fs_1] | Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
Szczegółowe przygotowanie studentów do tworzenia aplikacji korzystających z technologii HDR. Rozwiązywanie zadań programistycznych.
|
30 | Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów.
Zapoznanie się z tematyką projektu oraz wykonanie projektu w zespole jedno- lub dwuosobowym.
|
70 | egzamin [WDTHDR_w1] projekt [WDTHDR_w2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |