Kreowanie wirtualnego świata gry Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: W4-S1IN19.2021

Nazwa modułu: Kreowanie wirtualnego świata gry
Kod modułu: 08-IO1S-13-KWSG
Kod programu: W4-S1IN19.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia różnych rodzajów gier wideo w oparciu o zdobytą wiedzę. Do tego celu zostanie wykorzystane środowisko Unreal Development Kit. W ramach zajęć studenci przygotują indywidualne projekty oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [KWSG_K_8]
K_K05 [1/5]
Potrafi zoptymalizować modele 3D w zależności od ich zastosowania [KWSG_U_4]
K_W15 [1/5]
Potrafi modyfikować obiekty 3D dopasowując je do świata gry [KWSG_U_5]
K_W15 [1/5]
Potrafi przystosować poziom do typu gry wideo [KWSG_U_6]
K_W15 [1/5] K_W16 [1/5]
Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego [KWSG_U_7]
K_U01 [1/5] K_U05 [1/5] K_U06 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe zasady animacji modeli 3D [KWSG_W_1]
K_W15 [1/5] K_W16 [1/5]
Zna i potrafi wyjaśnić podstawowe techniki modelowania obiektów 3D [KWSG_W_2]
K_W15 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe zasady projektowania poziomów w grach wideo [KWSG_W_3]
K_W15 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
egzamin [KWSG_w_1]
Sprawdzenie opanowanej teorii z zakresu wykładu i laboratorium
KWSG_W_1 KWSG_W_2 KWSG_W_3
projekt [KWSG_w_2]
Przygotowanie projektu z wykorzystaniem trójwymiarowych modeli statycznych oraz dynamicznych
KWSG_K_8 KWSG_U_4 KWSG_U_5 KWSG_U_6 KWSG_U_7 KWSG_W_1 KWSG_W_2 KWSG_W_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [KWSG_fs_1]
Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
15
Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury.
15 egzamin [KWSG_w_1]
laboratorium [KWSG_fs_2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do programowania silnika 3D gry
30
Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów. Wykonanie indywidualnego projektu.
45 projekt [KWSG_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)