Programowanie animacji dla aplikacji webowych Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: W4-S1IN19.2021

Nazwa modułu: Programowanie animacji dla aplikacji webowych
Kod modułu: 08-IO1S-13-PAdAW
Kod programu: W4-S1IN19.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem zajęć będzie zapoznanie studentów z podstawami programowania animacji komputerowej. Studenci poznają różne pojęcia matematyczne, fizyczne oraz algorytmy, które będą umożliwiać animowanie obiektów 3D. W ramach zajęć studenci przygotują projekty w zespołach maksymalnie dwuosobowych oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole [PAdAW_K_7]
K_U02 [1/5]
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [PAdAW_K_8]
K_K03 [1/5]
Potrafi zaimplementować poznane algorytmy w wybranym języku programowania [PAdAW_U_4]
K_U14 [2/5] K_U15 [2/5] K_U16 [2/5]
Potrafi pozyskiwać informacje na temat animacji komputerowej z literatury, baz danych i innych źródeł [PAdAW_U_5]
K_U01 [1/5]
Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego [PAdAW_U_6]
K_U04 [1/5]
Zna i rozumie pojęcia matematyczne używane w animacji komputerowej [PAdAW_W_1]
K_W01 [1/5] K_W03 [1/5] K_W04 [1/5]
Zna i rozumie pojęcia fizyczne używane w animacji komputerowej [PAdAW_W_2]
K_W15 [2/5] K_W16 [2/5]
Zna i rozumie podstawowe algorytmy wykorzystywane w animacji komputerowej [PAdAW_W_3]
K_W15 [2/5] K_W16 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
projekt [PAdAW_w_1]
Przygotowanie projektu i prezentacji z wybranego tematu związanego z grafiką czasu rzeczywistego.
PAdAW_K_7 PAdAW_K_8 PAdAW_U_4 PAdAW_U_5 PAdAW_U_6 PAdAW_W_1 PAdAW_W_2 PAdAW_W_3
sprawozdania [PAdAW_w_2]
Rozwiązanie zestawów zadań.
PAdAW_K_7 PAdAW_K_8 PAdAW_U_4 PAdAW_W_1 PAdAW_W_2 PAdAW_W_3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PAdAW_fs1]
Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
10
Samodzielne przygotowanie się do wykładów.
20 sprawozdania [PAdAW_w_2]
laboratorium [PAdAW_fs2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do tworzenia aplikacji grafiki czasu rzeczywistego. Rozwiązywanie zadań programistycznych.
30
Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów. Zapoznanie się z tematyką projektu oraz wykonanie projektu w zespole jedno- lub dwuosobowym. Przygotowanie prezentacji przedstawiającej problematykę projektu.
30 projekt [PAdAW_w_1] sprawozdania [PAdAW_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)