Interaktywne aplikacje multimedialne I Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: W4-S1IN19.2021

Nazwa modułu: Interaktywne aplikacje multimedialne I
Kod modułu: 08-IO1S-13-IAM1
Kod programu: W4-S1IN19.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z projektowaniem oraz programowaniem interaktywnych aplikacji multimedialnych. Student zapoznaje się ze środowiskiem Adobe Flash oraz skryptowym językiem Action Script służącym do programowania aplikacji multimedialnych. Student potrafi zaprojektować i zrealizować projekt interaktywnej aplikacji multimedialnej w środowisku Adobe Flash oraz napisać i uruchomić pomocniczy program skryptowy w języku Action Script. Dodatkowo potrafi szczegółowo przeanalizować działanie napisanego programu.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi pracować w zespole przygotowującym projekt. [IAM1_K_8]
K_U02 [1/5]
Prezentuje grupie własne pomysły na realizację zadań i algorytmów. [IAM1_K_9]
K_U04 [1/5]
Korzysta z dokumentacji technicznej dołączonej do Adobe Flash. [IAM1_U_5]
K_U01 [1/5]
Tworzy dokumentację własnych projektów multimedialnych. [IAM1_U_6]
K_U03 [1/5]
Tworzy własne interaktywne programy multimedialne wykorzystujące środowisko Adobe Flash i język Action Script. [IAM1_U_7]
K_U14 [1/5] K_U18 [1/5]
Definiuje pojęcia związane z multimediami. [IAM1_W_1]
K_W12 [1/5] K_W15 [1/5]
Demonstruje zalety programu Adobe Flash. [IAM1_W_2]
K_W15 [1/5] K_W17 [1/5]
Opisuje funkcje języka skryptowego Action Script. [IAM1_W_3]
K_W17 [1/5]
Konstruuje proste programy multimedialne wykorzystujące środowisko Adobe Flash i język Action Script. [IAM1_W_4]
K_W17 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie w formie pisemnej [IAM1_w_1]
Pytania teoretyczne dotyczące omawianych na wykładzie zagadnień.
IAM1_W_1 IAM1_W_2 IAM1_W_3 IAM1_W_4
Zadanie programistyczno-projektowe [IAM1_w_2]
Indywidualnie realizowane, krótkie zadanie programistyczno-projektowe.
IAM1_U_5 IAM1_U_7 IAM1_W_4
Projekt zespołowy [IAM1_w_3]
Sprawdza stopień przygotowania studentów do realizacji większych projektów zespołowych.
IAM1_K_8 IAM1_K_9 IAM1_U_5 IAM1_U_6 IAM1_U_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [IAM1_fs1]
Treści dostępne w formie przekazu multimedialnego. Przedstawione przykładowe zadania projektowe.
15
Zapoznanie się z tematyką zajęć określoną na wykładzie we własnym zakresie. Przygotowanie do zaliczenia.
15 Zaliczenie w formie pisemnej [IAM1_w_1]
laboratorium [IAM1_fs2]
Konfigurowanie i przygotowywanie narzędzi projektowych. Praktyczna implementacja określonych przez prowadzącego zadań.
15
(brak informacji)
15 Zadanie programistyczno-projektowe [IAM1_w_2] Projekt zespołowy [IAM1_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)