Projekt systemu - aplikacje multimedialne Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: W4-S1IN19.2021

Nazwa modułu: Projekt systemu - aplikacje multimedialne
Kod modułu: 08-IO1S-13-PSAM
Kod programu: W4-S1IN19.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2026/2027
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie studentów z technologiami wykorzystywanymi do tworzenia aplikacji multimedialnych oraz dobrymi praktykami i trendami w tej dziedzinie. Ponadto celem modułu jest zdobycie przez studentów doświadczenia w projektowaniu, tworzeniu i testowaniu aplikacji multimedialnych oraz w pracy grupowej. Dzięki temu student powinien umieć dobrać odpowiednią technologię w zależności od potrzeb oraz stworzyć aplikację multimedialną charakteryzującą się wysoką funkcjonalnością, użytecznością i estetyką.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Współpracuje z innymi członkami zespołu projektowego [PSAM_K_11]
K_U02 [1/5]
Prezentuje w atrakcyjny sposób stworzoną przez siebie aplikację multimedialną [PSAM_K_12]
K_K01 [1/5]
Tworzy dokumentację techniczną projektu [PSAM_U_10]
K_U22 [1/5]
Stosuje narzędzia i techniki optymalizacji pracy w zespole [PSAM_U_6]
K_U02 [1/5]
Tworzy oprogramowanie w środowisku Adobe Flash i w języku ActionScript [PSAM_U_7]
K_U15 [1/5] K_U23 [2/5]
Wykorzystuje techniki testowania aplikacji [PSAM_U_8]
K_U16 [1/5]
Projektuje aplikację multimedialną i dobiera technologie odpowiednią do postawionych wymagań [PSAM_U_9]
K_U18 [1/5]
Charakteryzuje dobre praktyki programistyczne w języku ActionScript [PSAM_W_1]
K_W09 [1/5] K_W10 [1/5]
Rozumie zasady projektowania interaktywnych aplikacji [PSAM_W_2]
K_W17 [1/5]
Opisuje aktualne trendy w tworzeniu aplikacji multimedialnych [PSAM_W_3]
K_W12 [1/5]
Wymienia elementy interfejsu użytkownika zwiększające jego użyteczność [PSAM_W_4]
K_W14 [1/5]
Rozumie zasady obróbki dźwięku i obrazu oraz tworzenia animacji [PSAM_W_5]
K_W16 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
zadania projektowe [PSAM_w_1]
Sprawdzenie stopnia znajomości przez studentów technologii wykorzystywanych w projekcie. Sprawdzenia poziomu umiejętności i doświadczenia studentów w posługiwaniu się technologiami i narzędziami programistycznymi. Sprawdzenie kompetencji studentów w zakresie projektowania, tworzenia i testowania aplikacji multimedialnych.
PSAM_K_11 PSAM_K_12 PSAM_U_10 PSAM_U_6 PSAM_U_7 PSAM_U_8 PSAM_U_9 PSAM_W_1 PSAM_W_2 PSAM_W_3 PSAM_W_4 PSAM_W_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [PSAM_fs_1]
Projektowanie i udoskonalanie aplikacji pod kątem funkcjonalności, użyteczności i estetyki. Rozwiązywanie problemów, testowanie i konsultowanie aplikacji korzystając z pomocy pozostałych grup projektowych.
30
Studiowanie materiałów dotyczących technologii użytych w projekcie. Programowanie i testowanie kolejnych funkcji aplikacji.
30 zadania projektowe [PSAM_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)