Projektowanie webowych aplikacji graficznych Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: W4-S1IN19.2021

Nazwa modułu: Projektowanie webowych aplikacji graficznych
Kod modułu: 08-IO1S-13-PWAG
Kod programu: W4-S1IN19.2021
Semestr:
  • semestr letni 2025/2026
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z narzędziami do tworzenia webowych aplikacji graficznych. W ramach laboratorium student zapoznaje się z językami programowania Java Script, Action Script oraz biblioteką WebGL. Student realizuje otrzymane zadania projektowe w tych środowiskach. Student potrafi zaprojektować i zaimplementować programy w wymienionych środowiskach oraz szczegółowo przeanalizować jego działanie.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Prezentuje grupie własne pomysły na realizację algorytmów. [PWAG_K_10]
K_U04 [1/5]
Potrafi skonfigurować środowiska programistyczne do projektowania webowych aplikacji graficznych [PWAG_K_8]
K_K01 [1/5]
Potrafi pracować w zespole przygotowującym projekt. [PWAG_K_9]
K_U02 [1/5]
Korzysta z dokumentacji technicznej dołączonej do WebGL. [PWAG_U_5]
K_U01 [1/5]
Tworzy dokumentację własnych programów. [PWAG_U_6]
K_U03 [1/5]
Tworzy własne programy wykorzystujące języki Action Script, Java Script i bibliotekę WebGL. [PWAG_U_7]
K_U14 [1/5]
Przedstawia webowe aplikacje graficzne. [PWAG_W_1]
K_W12 [1/5] K_W15 [1/5]
Opisuje funkcje graficzne zawarte w aplikacji webowej. [PWAG_W_2]
K_W15 [1/5]
Analizuje działanie poszczególnych funkcji graficznych. [PWAG_W_3]
K_W15 [1/5]
Konstruuje proste programy wykorzystujące języki Action Script, Java Script i bibliotekę WebGL. [PWAG_W_4]
K_W10 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie w formie pisemnej [PWAG_w_1]
Pytania teoretyczne dotyczące realizowanych na laboratorium zagadnień praktycznych.
PWAG_W_1 PWAG_W_2 PWAG_W_3 PWAG_W_4
Projekt zespołowy [PWAG_w_2]
Sprawdza stopień przygotowania studentów do realizacji większych projektów zespołowych.
PWAG_K_10 PWAG_K_8 PWAG_K_9 PWAG_U_5 PWAG_U_6 PWAG_U_7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [PWAG_fs1]
Podanie treści kształcenia w formie werbalnej z wykorzystaniem wizualizacji treści. Skupienie się na materiale trudnym pojęciowo. Realizacja zadań projektowych.
15
Implementacja projektu programistycznego wykorzystującego poznane technologie webowe.
30 Zaliczenie w formie pisemnej [PWAG_w_1] Projekt zespołowy [PWAG_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)