Studencki Przedmiot Artystyczny Kierunek studiów: Twórcze pisanie i marketing wydawniczy
Kod programu: W1-S2TP20.2021

Nazwa modułu: Studencki Przedmiot Artystyczny
Kod modułu: 02_TPiMW_S2_SPA03
Kod programu: W1-S2TP20.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 6
Opis:
Przedmiot, który czyni studentów współprowadzącymi zajęcia dydaktyczne i stawia ich w pozycji osób odpowiedzialnych za wspólne opracowanie wybranych tematów artystycznych. Nauczyciel akademicki negocjuje ze studentami propozycję tematów, sposobu prowadzenia zajęć oraz kryteriów oceniania. Przedmiot ma charakter eksperymentalny i ma służyć wytwarzaniu innowacji dydaktycznych w odpowiedzi na potrzeby zgłaszane i generowane podczas zajęć.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Studentka / student samodzielnie zdobywa wiedzę i rozwija swoje umiejętności pisarskie, formułuje własne problemy artystyczne i dyskutuje je na forum grupy z prowadzącym. [SPA03_1]
TPiMW_2 _W02 [3/5] TPiMW_2_U04 [3/5]
Studentka / student rozwija odpowiedzialność za swoje przygotowanie do pracy, zgłaszane tematy badawczo-artystyczne oraz działania realizowane w porozumieniu z prowadzącym i grupą. [SPA03_2]
TPiMW_2 _W09 [4/5] TPiMW_2_K02 [3/5] TPiMW_2_K05 [3/5]
Studentka / student projektuje zajęcia zespołowe, dostosowuje je do możliwości organizacyjnych biorąc pod uwagę uwarunkowania psychologiczne i zasady funkcjonowania społeczności studenckiej. Samodzielnie oraz w grupie realizuje własny projekt dydaktyczny. [SPA03_3]
TPiMW_2 _W07 [3/5] TPiMW_2_U02 [3/5]
Studentka / student zna i potrafi wykorzystać zaawansowane pojęcia humanistyczne i społeczne w ramach przygotowywanych projektów artystycznych. Rozumie konieczność precyzyjnego komunikowania pojęć i teorii w budowaniu wspólnoty wiedzy i umiejętności. [SPA03_4]
TPiMW_2 _W03 [3/5] TPiMW_2_U03 [3/5]
Studentka / student potrafi organizować pracę zespołu, kierować nim i planować realizację projektu artystyczno-dydaktycznego. Wraz z innymi studentami i studentkami wspólnie wypracowuje strategię samokształcenia i współprowadzenia przedmiotu. [SPA03_5]
TPiMW_2_U07 [4/5] TPiMW_2_U10 [3/5]
Studentka / student zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego. [SPA03_6]
TPiMW_2_U09 [3/5] TPiMW_2_K02 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Ocena ciągła [SPA03__w_1]
Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z zadań realizowanych w trakcie ćwiczeń zgodny z opisem sposobu weryfikacji zawartej w sylabusie.
SPA03_1 SPA03_2 SPA03_3 SPA03_4 SPA03_5 SPA03_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
warsztat [SPA03_fs_1]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne) metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna) metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
30
Wybór i opracowanie problemów proponowanych wykładowcy podczas kursu, przygotowanie eksperymentalnych form dydaktycznych, realizacja własnych celów artystycznych
150 Ocena ciągła [SPA03__w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)