Media społecznościowe w filmie i telewizji
Kierunek studiów: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
Kod programu: W8-N2OF19.2021

Nazwa modułu: | Media społecznościowe w filmie i telewizji |
---|---|
Kod modułu: | 09-OF-S2-MSWFIT |
Kod programu: | W8-N2OF19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem modułu jest zapoznanie studenta z definicjami, typami i funkcjami mediów społecznościowych w filmie i telewizji i poznaniem ich miejsca w systemie medialnym.
Student zdobędzie wiedzę na temat ich rozwoju i jego umiejscowienia na osi czasu względem utworu audiowizualnego zarówno filmowego i jak telewizyjnego. Student pozna podstawowe sposoby wykorzystania mediów społecznościowych do celów indywidualnych i promocyjnych. Pozna mocne i słabe strony mediów społecznościowych oraz szanse i zagrożenia jakie niesie ich użytkowanie.
Student krytycznie analizuje media społecznościowe pod kątem celów i funkcji, jakie spełniają. Poprzez samodzielne przygotowanie projektu prezentacji w mediach społecznościowych nabywa umiejętności efektywnego doboru społecznościowych kanałów komunikowania, które może wykorzystać do budowania wizerunku filmu, audycji, nadawcy telewizyjnego. W toku przygotowania projektu opracowuje kompletną strategię promocji produktu audiowizualnego przy pomocy mediów społecznościowych. |
Wymagania wstępne: | podstawowa wiedza z zakresu mediów społecznościowych w sektorze biznesowym |
Literatura podstawowa: | A. Mac: E-przyjaciele: zobacz co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011
Julie Atherton: Social Media Strategy. Wyd. Kogan Page 2019
Monika Czaplicka: Zarządzanie kryzysem w social media. Wyd. Onepress |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna podstawową wiedzę o mediach społecznościowych w przemyśle telewizyjnym i filmowym [MSWFIT_1] |
K_W05 [5/5] |
Student definiuje cele i zakres działania mediów społecznościowych w przestrzeni audiowizualnej w ramach produkcji i promocji filmu lub działania telewizji. [MSWFIT_2] |
K_W06 [4/5] |
Student potrafi zrozumieć funkcjonowanie mediów społecznościowych w kształtowaniu komunikacji z odbiorcami filmów i formatów telewizyjnych [MSWFIT_3] |
K_U05 [5/5] |
Student potrafi dokonać wyboru odpowiednich mediów społecznościowych do rodzaju utworu audiowizualnego [MSWFIT_4] |
K_U06 [4/5] |
Student potrafi samodzielnie przeanalizować zdobytą wiedzę wykorzystując różne źródła informacji [MSWFIT_5] |
K_K05 [5/5] |
Student potrafi prowadzić́ dialog, inicjować́ i utrzymywać́ relacje, inicjować́ i moderować́ kooperację w środowisku mediów społecznościowych [MSWFIT_6] |
K_K06 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Sprawdzian [MSWFIT_w_1] | przygotowanie własnego pakietu promocyjnego zakładającego użycie różnych narzędzi mediów społecznościowych dostępnych na rynku |
MSWFIT_1 |
Ocena ciągła [MSWFIT_w_2] | Weryfikacja zasobu wiedzy studenta, jego aktywności, obecności i zaangażowania, udział w ćwiczeniach na zajęciach. |
MSWFIT_3 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [MSWFIT_fs_1] | Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna, wykład problemowy i interaktywny, wykorzystanie Internetu |
10 | Analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału |
35 |
Sprawdzian [MSWFIT_w_1] |
ćwiczenia [MSWFIT_fs_2] | Pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa, metoda aktywizująca lub gra dydaktyczna lub metoda zadaniowa, metoda improwizacji praca na konkretnych przykładach z wybranych mediów społecznościowych utworów audiowizualnych lub innych przedsięwzięć z tego zakresu |
10 | Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. |
35 |
Ocena ciągła [MSWFIT_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |