Startup w przemyśle audiowizualnym
Kierunek studiów: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
Kod programu: W8-S2OF19.2021

Nazwa modułu: | Startup w przemyśle audiowizualnym |
---|---|
Kod modułu: | 09-OF-S2-SWPA |
Kod programu: | W8-S2OF19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Celem kształcenia jest zdobycie przez studenta wiedzy na temat prawa własności przemysłowej, uwarunkowania i skutków wyboru ścieżki komercjalizacji. Student powinien poznać elastyczne planowanie modelu biznesowego przy pomocy business model canvas, iteracyjny model rozwoju produktu – customer development, metody wyceny startupu, źródła finansowania rozwoju startupu oraz mieć wiedzę na temat współpracy z funduszami venture capital. |
Wymagania wstępne: | Student powinien mieć podstawową wiedzę z nauk o zarządzaniu, prowadzenia biznesu oraz podstaw marketingu. |
Literatura podstawowa: | S. Blank, B. Dorf: Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku. Helion, Gliwice 2013
E. Ries: Metoda lean startup. Helion, Gliwice 2017
A. Osterwalder, Y. Pigneur: Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera. Helion, Gliwice 2012 |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student identyfikuje zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania rozwoju mikroprzedsiębiorstw [SWPA_1] |
K_W05 [5/5] |
Student zna zasady kalkulowania opłacalności projektu inwestycyjnego [SWPA_2] |
K_W06 [4/5] |
Student potrafi dokonać analizy otoczenia pod kątem oceny zgodności produkt-rynek. [SWPA_3] |
K_U05 [5/5] |
Student potrafi zebrać informacje i opracować na ich podstawie plan rozwoju przedsięwzięcia gospodarczego [SWPA_4] |
K_U06 [4/5] |
Student potrafi opracować w grupie i skutecznie zaprezentować plan przedsięwzięcia gospodarczego. [SWPA_5] |
K_K05 [5/5] |
Student ma kompetencje interpersonalne rozwijania przedsięwzięć gospodarczych [SWPA_6] |
K_K06 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Ocena ciągła [SWPA_w_2] | Plan rozwoju swojego pomysłu na startup w przemyśle audiowizualnym. |
SWPA_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [SWPA_fs_2] | Dyskusja i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego, wykorzystanie Internetu. |
30 | Dyskusja i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego, wykorzystanie Internetu. |
60 |
Ocena ciągła [SWPA_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |