Social media in film and television
Field of study: Film and TV Production Management
Programme code: W8-S2OF19.2021

Module name: | Social media in film and television |
---|---|
Module code: | 09-OF-S2-MSWFIT |
Programme code: | W8-S2OF19.2021 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 4 |
Description: | Celem modułu jest zapoznanie studenta z definicjami, typami i funkcjami mediów społecznościowych w filmie i telewizji i poznaniem ich miejsca w systemie medialnym.
Student zdobędzie wiedzę na temat ich rozwoju i jego umiejscowienia na osi czasu względem utworu audiowizualnego zarówno filmowego i jak telewizyjnego. Student pozna podstawowe sposoby wykorzystania mediów społecznościowych do celów indywidualnych i promocyjnych. Pozna mocne i słabe strony mediów społecznościowych oraz szanse i zagrożenia jakie niesie ich użytkowanie.
Student krytycznie analizuje media społecznościowe pod kątem celów i funkcji, jakie spełniają. Poprzez samodzielne przygotowanie projektu prezentacji w mediach społecznościowych nabywa umiejętności efektywnego doboru społecznościowych kanałów komunikowania, które może wykorzystać do budowania wizerunku filmu, audycji, nadawcy telewizyjnego. W toku przygotowania projektu opracowuje kompletną strategię promocji produktu audiowizualnego przy pomocy mediów społecznościowych. |
Prerequisites: | podstawowa wiedza z zakresu mediów społecznościowych w sektorze biznesowym |
Key reading: | A. Mac: E-przyjaciele: zobacz co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011
Julie Atherton: Social Media Strategy. Wyd. Kogan Page 2019
Monika Czaplicka: Zarządzanie kryzysem w social media. Wyd. Onepress |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Student zna podstawową wiedzę o mediach społecznościowych w przemyśle telewizyjnym i filmowym [MSWFIT_1] |
K_W05 [5/5] |
Student definiuje cele i zakres działania mediów społecznościowych w przestrzeni audiowizualnej w ramach produkcji i promocji filmu lub działania telewizji. [MSWFIT_2] |
K_W06 [4/5] |
Student potrafi zrozumieć funkcjonowanie mediów społecznościowych w kształtowaniu komunikacji z odbiorcami filmów i formatów telewizyjnych [MSWFIT_3] |
K_U05 [5/5] |
Student potrafi dokonać wyboru odpowiednich mediów społecznościowych do rodzaju utworu audiowizualnego [MSWFIT_4] |
K_U06 [4/5] |
Student potrafi samodzielnie przeanalizować zdobytą wiedzę wykorzystując różne źródła informacji [MSWFIT_5] |
K_K05 [5/5] |
Student potrafi prowadzić́ dialog, inicjować́ i utrzymywać́ relacje, inicjować́ i moderować́ kooperację w środowisku mediów społecznościowych [MSWFIT_6] |
K_K06 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
Sprawdzian [MSWFIT_w_1] | przygotowanie własnego pakietu promocyjnego zakładającego użycie różnych narzędzi mediów społecznościowych dostępnych na rynku |
MSWFIT_1 |
Ocena ciągła [MSWFIT_w_2] | Weryfikacja zasobu wiedzy studenta, jego aktywności, obecności i zaangażowania, udział w ćwiczeniach na zajęciach. |
MSWFIT_3 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
lecture [MSWFIT_fs_1] | Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna, wykład problemowy i interaktywny, wykorzystanie Internetu |
15 | Analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału |
30 |
Sprawdzian [MSWFIT_w_1] |
practical classes [MSWFIT_fs_2] | Pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa, metoda aktywizująca lub gra dydaktyczna lub metoda zadaniowa, metoda improwizacji praca na konkretnych przykładach z wybranych mediów społecznościowych utworów audiowizualnych lub innych przedsięwzięć z tego zakresu |
15 | Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. |
30 |
Ocena ciągła [MSWFIT_w_2] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |