Podstawy marketingu Kierunek studiów: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
Kod programu: W8-S2OF19.2021

Nazwa modułu: Podstawy marketingu
Kod modułu: 09-OF-S2-PM
Kod programu: W8-S2OF19.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Celem zajęć jest przybliżenie studentom podstawowych pojęć z zakresu marketingu, takich jak marketing-mix, segmentację rynku i narzędzia promotion-mix. Bazując na przykładach uświadomienie, że we współczesnym biznesie z zakresu szeroko pojętej kultury nie wystarczy dobry produkt, czy usługa, optymalnie zorganizowana sprzedaż. Na zajęciach teoria marketingu podawana jest w trakcie zajęć praktycznych. Studenci uczą się marketingu i jego stosowania na bazie własnych pomysłów na biznes bądź w firmie, w której chcieliby być zatrudnieni .
Wymagania wstępne:
Student powinien mieć podstawową wiedzę z nauk o zarządzaniu, prowadzenia biznesu oraz podstaw marketingu.
Literatura podstawowa:
P. Kotler: Marketing. PWN, Warszawa 2002 Godin Seth: To jest marketing!. MT Biznes, Warszawa 2018 Stawarz Barbara: Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. PWN, Warszawa 2017
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student rozumie znaczenie marketingu w kulturze i biznesie. [PM_1]
K_W05 [5/5]
Student definiuje podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, w tym marketing-mix, segmentację rynku i narzędzia promotion-mix. [PM_2]
K_W06 [4/5]
Student ma umiejętność rozpoznawania w czynnikach wpływających na decyzje marketingowe. [PM_3]
K_U05 [5/5]
Student potrafi przeprowadzić analizę SWOT i określić segment docelowy. [PM_4]
K_U06 [4/5]
Student ma kompetencje w zakresie pozycjonowania marki. [PM_5]
K_K05 [5/5]
Student potrafi wykorzystać w praktyce instrumenty komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy i promocji. [PM_6]
K_K06 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [PM_w_1]
Praca pisemna z treści teoretycznych
PM_1 PM_2
Ocena ciągła [PM_w_2]
Praca pisemna z każdego zakresu tematycznego.
PM_3 PM_4 PM_5 PM_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PM_fs_1]
Metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny), wykorzystanie Internetu.
15
Metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny), wykorzystanie Internetu.
30 Sprawdzian [PM_w_1]
ćwiczenia [PM_fs_2]
Dyskusja i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego, wykorzystanie Internetu.
15
Dyskusja i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego, wykorzystanie Internetu.
30 Ocena ciągła [PM_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)