Projektowanie doświadczeń a media Kierunek studiów: Kultury mediów
Kod programu: W1-N2KM19.2021

Nazwa modułu: Projektowanie doświadczeń a media
Kod modułu: 02-MO2N-21-06
Kod programu: W1-N2KM19.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Moduł Projektowanie doświadczeń a media wprowadza pogłębioną wiedzę na temat zagadnień związanych z projektowaniem, komunikowaniem oraz odbiorem doświadczeń z wykorzystaniem mediów (w rozumieniu nowych technologii medialnych i komunikacyjnych), ukazanych w perspektywie zjawisk kulturowych oraz w kontekście interdyscyplinarnym.
Wymagania wstępne:
Brak.
Literatura podstawowa:
Szczegóły w sylabusie.
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
potrafi współpracować w zespole, prezentuje swoje stanowisko z poszanowaniem punktów widzenia innych osób, posiada umiejętność efektywnego komunikowania się [06_K04]
02-MO2SN-14_K04 [5/5]
umie tworzyć koncepcje projektowe w oparciu o podane założenia. Prowadzi analizę założeń projektowych i potrafi je samodzielnie formułować [06_U04]
02-MO2SN-14_U04 [5/5]
potrafi zidentyfikować i nazwać wrażenia, doświadczenia oraz interakcje na poziomach zmysłowym, emocjonalnym, kognitywnym, behawioralnym, relacyjnym, komunikacyjnym, kulturowym i technologicznym [06_U05]
02-MO2SN-14_U05 [5/5]
potrafi zaprojektować interakcję i zrealizować ja we współpracy z innymi osobami [06_U06]
02-MO2SN-14_U06 [5/5]
potrafi komunikować wyniki analiz i interpretacji w formie pisemnej i ustnej, korzystając z nowoczesnych metod prezentacji, z zastosowaniem technologii informacyjnych i multimedialnych [06_U08]
02-MO2SN-14_U08 [5/5]
ma pogłębioną wiedzę z zakresu teorii komunikowania, percepcji [06_W02]
02-MO2SN-14_W02 [5/5]
ma pogłębioną wiedzę na temat aspektów badań doświadczeń oraz ich komunikowania, rozumie zależności pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi elementami procesu projektowania doświadczeń [06_W03]
02-MO2SN-14_W03 [5/5]
potrafi zdefiniować i wyjaśnić kluczowe pojęcia oraz zjawiska dotyczące doświadczeń medialnych (np. interakcja, multimodalność, percepcja, wirtualność, taktylność, haptyczność, interfejs, multimedialność, design mediów, środowisko multimedialne, zanurzenie [06_W05]
02-MO2SN-14_W05 [5/5]
zna i rozumie podstawowe metody analizy, projektowania, komunikowania oraz interpretacji zagadnień związanych z doświadczaniem multimodalnym [06_W07]
02-MO2SN-14_W07 [5/5]
posiada wiedzę o wielozmysłowej percepcji przestrzeni multimedialnych, wirtualnych, przedłużonych [06_W10]
02-MO2SN-14_W10 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
prezentacja projektu przygotowanego przez studenta [02-MO2SN-14-w_p]
sprawdzenie wiedzy oraz umiejętności analityczno-interpretacyjnych z zakresu omawianych podczas laboratorium zagadnień
06_K04 06_U04 06_U05 06_U06 06_U08 06_W02 06_W03 06_W05 06_W07 06_W10
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
laboratorium [02-MO2N-14-f_l]
zajęcia laboratoryjne, analityczno-interpretacyjne w zakresie projektowania oraz komunikowania doświadczeń z użyciem mediów technologicznych i komunikacyjnych
10
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu i materiałem multimedialnym, obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy z zakresu wskazanych zagadnień oraz analizę i interpretację materiałów multimedialnych
80 prezentacja projektu przygotowanego przez studenta [02-MO2SN-14-w_p]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)