Film reklamowy 2 Kierunek studiów: Reżyseria
Kod programu: W8-S2RE19.2021

Nazwa modułu: Film reklamowy 2
Kod modułu: 09-RE-S2-REK2
Kod programu: W8-S2RE19.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem kursu jest zapoznanie studentów reżyserii z wiedzą na temat w jaki sposób i za pomocą jakich środków artystycznych i technicznych realizuje się temat reklamowy. Zadania jakie musi rozwiązywać student podczas ćwiczeń są omawiane i realizowane w formie storyboardu, scenariusza i zdjęć cyfrowych. Studenci poznają język reklamy, jego specyfikę w kontekście innych przekazów audiowizualnych. Przedstawiają w formie scenopisu z dokumentacją fotograficzną i rysunkową pomysły na realizację reklamy ze szczególnym uwzględnieniem odbiorcy i nadawcy. Analiza wariantów scenariusza oraz koncepcji plastycznej . Studenci powinni posiadać umiejętność samodzielnej realizacji krótkich form reklamowych.
Wymagania wstępne:
Zaliczenie pierwszego modułu jest warunkiem studiowania drugiego modułu
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student posiada wiedzę w zakresie estetyki i warsztatu realizacji przekazu reklamowego [REK2_1]
K_W10 [5/5]
Student rozumie specyfikę spotu reklamowego jako przekazu medialnego [REK2_2]
K_W02 [5/5]
Student posiada umiejętność napisania krótkiego scenariusza spotu reklamowego [REK2_3]
K_U05 [5/5]
Student rozumie znaczenie konceptu w reklamie i potrafi zaproponować koncept adekwatny do tematu przekazu reklamowego [REK2_4]
K_W10 [5/5] K_U02 [5/5]
Student umiejętnie opanował sztukę prezentacji pomysłu w formie multimedialnej( storyboard, animatic) [REK2_5]
K_W10 [5/5] K_K01 [5/5]
Student wykazuje zdolność współpracy z agencjami reklamowymi i klientami [REK2_6]
K_K02 [5/5] K_K05 [5/5] K_K10 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Ocena ciągła [REK2_w_1]
Oceniana jest wiedza studenta z zakresu twórczego myślenia obrazem
REK2_1 REK2_2 REK2_6
Zaliczenie - praca praktyczna [REK2_w_2]
Podstawą zaliczenia jest wykonanie konceptu (storyboardu i scenariusza reklamy społecznej) na zadany temat.
REK2_3 REK2_4 REK2_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [REK2_fs_1]
Wykład z elementami prezentacji multimedialnych
15
Zapoznanie się z zadanymi lekturami oraz wymaganym materiałem audiowizualnym
15 Ocena ciągła [REK2_w_1] Zaliczenie - praca praktyczna [REK2_w_2]
ćwiczenia [REK2_fs_2]
Tworzenie scenariusza, omawianie technologii rejestracji filmu reklamowego, opracowanie storyboardu, koncepcji kadrów, światła
30
Tworzenie scenariuszy, storyboardów, przygotowanie zaliczeniowej pracy praktycznej
20 Ocena ciągła [REK2_w_1] Zaliczenie - praca praktyczna [REK2_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)