Podstawy marketingu Kierunek studiów: Kultury mediów
Kod programu: W1-N1KM19.2021

Nazwa modułu: Podstawy marketingu
Kod modułu: 02-MO1N-13-40
Kod programu: W1-N1KM19.2021
Semestr: semestr zimowy 2023/2024
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
W ramach modułu studenci poznają podstawowe wiadomości o istocie marketingu, koncepcie marketingowym, a w szczególności: grupie docelowej, kreśleniu potrzeb klienta, opracowaniu produktu lub usługi, które mają zaspokoić te potrzeby, komunikacji z klientem, zaoferowaniu usług. Studenci poznają następujące rodzaje marketingu: globalny, polityczny, zintegrowany, wirusowy. Studenci poznają różnice między marketingiem, Public Relations, reklamą etc.
Wymagania wstępne:
Brak.
Literatura podstawowa:
Literaturę każdorazowo określa prowadzący.
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
potrafi współdziałać w grupie, przyjmując w niej różne role; potrafi uczestniczyć w zespołowym opracowaniu problemów i zagadnień badawczych [40_K02]
02-MO1SN-13_U15 [5/5]
prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane ze specyfiką zawodu w branży marketingowej [40_K04]
02-MO1SN-13_K01 [5/5]
potrafi wyszukiwać informacje z wykorzystaniem różnych źródeł; dokonuje prawidłowej oceny i selekcji informacji [40_U01]
02-MO1SN-13_U01 [5/5]
umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności badawcze, kierując się wskazówkami wykładowcy [40_U02]
02-MO1SN-13_U02 [5/5]
potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną w analizie konkretnych studiów przypadków; sprawnie i ze zrozumieniem posługuje się specjalistyczną terminologią [40_U04]
02-MO1SN-13_U04 [5/5]
bierze aktywny udział w dyskusji, potrafi umiejętnie argumentować na rzecz przyjętego stanowiska, z wykorzystaniem poglądów innych autorów, oraz formułować wnioski [40_U06]
02-MO1SN-13_U06 [5/5]
posiada umiejętność przygotowania prezentacji multimedialnych, dotyczących zagadnień szczegółowych (m.in. związanych ze narzędziami i strategiami stosowanymi w marketingu), z wykorzystaniem podstawowej wiedzy zdobytej podczas wykładów i uzupełnionej o własną pracę badawczą [40_U09]
02-MO1SN-13_U09 [5/5]
ma uporządkowaną ogólną wiedzę z zakresu marketingu; zna elementarną terminologię, metody i narzędzia komunikacji marketingowej [40_W03]
02-MO1SN-13_W03 [5/5]
posiada podstawową wiedzę o powiązaniach dziedzin badań nad marketingiem, zna podobieństwa i różnice pomiędzy dyscyplinami pokrewnymi [40_W05]
02-MO1SN-13_W05 [5/5]
ma podstawową wiedzę o głównych kierunkach rozwoju badań nad marketingiem; orientuje się w najnowszych trendach [40_W06]
02-MO1SN-13_W06 [5/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
prezentacja multimedialna [02-M01SN-13-w_pm]
sprawdzenie umiejętności i kompetencji
40_K02 40_U01 40_U02 40_U04 40_U09
dyskusja/debata sprawdzająca [02-MO1SN-13-w_d]
sprawdzenie umiejętności i kompetencji
40_K04 40_U02 40_U04 40_U06
test/praca pisemna [02-MO1SN-13-w_t]
weryfikacja wiedzy i umiejętności w oparciu o treść zajęć i wskazaną w sylabusie literaturę
40_U01 40_U04 40_W03 40_W05 40_W06
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [02-MO1N-13-f_w]
wykład prezentujący problematykę
10
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmująca samodzielne przyswojenie wiedzy z zakresu wskazanych zagadnień podstawowych
15 test/praca pisemna [02-MO1SN-13-w_t]
warsztat [02-MO1N-13-f_wr]
praca z tekstami teoretycznymi, rozwiązywanie problemów i zadań
10
lektura wybranych tekstów poszerzających wiedzę,przygotowanie prezentacji multimedialnej lub projektu, przygotowanie stosownej argumentacji do dyskusji na zadany temat
15 prezentacja multimedialna [02-M01SN-13-w_pm] dyskusja/debata sprawdzająca [02-MO1SN-13-w_d]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)