Wprowadzenie do technologii HDR
Field of study: Computer Science
Programme code: 08-S1INI12.2014

Module name: | Wprowadzenie do technologii HDR |
---|---|
Module code: | 08-IO1S-13-6S16 |
Programme code: | 08-S1INI12.2014 |
Semester: | summer semester 2016/2017 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 4 |
Description: | Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia renderingu sceny w czasie rzeczywistym, w szczególności użyciu technologii HDR. W ramach zajęć studenci przygotują projekty w zespołach maksymalnie dwuosobowych oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy. |
Prerequisites: | Wprowadzenie do programowania gier, Algebra, Analiza matematyczna, Grafika komputerowa, Wprowadzenie do shakerów |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [08-IO1S-13-6S16-K_8] |
K_1_A_I_K01 [1/5] |
Potrafi posługiwać się narzędziami programistycznymi do tworzenia renderingu w technologii HDR [08-IO1S-13-6S16-U_4] |
K_1_A_I_U24 [1/5] |
Potrafi adaptować poznane algorytmy do nowych zastosowań [08-IO1S-13-6S16-U_5] |
K_1_A_I_U15 [1/5] |
Potrafi pozyskiwać informacje na temat technologii HDR z literatury, baz danych i innych źródeł [08-IO1S-13-6S16-U_6] |
K_1_A_I_U01 [1/5] |
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole [08-IO1S-13-6S16-U_7] |
K_1_A_I_U02 [1/5] |
Zna i rozumie podstawy technologii HDR [08-IO1S-13-6S16-W_1] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Zna i rozumie pojęcia matematyczne używane w renderingu czasu rzeczywistego, w szczególności: iloczyn wektorowy,
wektor normalny, pochodna cząstkowa, iloczyn skalarny
[08-IO1S-13-6S16-W_2] |
K_1_A_I_W01 [1/5] |
Zna i stosuje kwaterniony, rachunek macierzowy [08-IO1S-13-6S16-W_3] |
K_1_A_I_W01 [1/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
egzamin [08-IO1S-13-6S16_w1] | Sprawdzenie wiedzy teoretycznej z modułu. Ocena końcowa z modułu stanowi średnią arytmetyczną ocen z egzaminu i laboratorium. Obie oceny przy tym muszą być pozytywne. |
08-IO1S-13-6S16-W_1 |
projekt [08-IO1S-13-6S16_w2] | Przygotowanie projektu z wybranego tematu związanego z technologią HDR. |
08-IO1S-13-6S16-K_8 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
lecture [08-IO1S-13-6S16_fs1] | Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych. |
15 | Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury. |
15 |
egzamin [08-IO1S-13-6S16_w1] |
laboratory classes [08-IO1S-13-6S16_fs2] | Szczegółowe przygotowanie studentów do tworzenia aplikacji korzystających z technologii HDR. Rozwiązywanie zadań programistycznych. |
30 | Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów.
Zapoznanie się z tematyką projektu oraz wykonanie projektu w zespole jedno- lub dwuosobowym.
|
60 |
projekt [08-IO1S-13-6S16_w2] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |