PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.2
Field of study: Games and Virtual Reality Design
Programme code: W6-S2PG19.2020
| Module name: | PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.2 |
|---|---|
| Module code: | W6-PG-S2-PAR.2 |
| Programme code: | W6-S2PG19.2020 |
| Semester: | summer semester 2021/2022 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 3 |
| Description: | Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej). Program poszerza umiejętności studenta związane z zasadami projektowania oraz zastosowania interakcji w AR. Program poszerza umiejętność projektowania animacji dedykowanej potrzebą rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje zaawansowane poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base, Projection AR. Student implementuje swoje projekty przy zastosowaniu narzędzi takich jak: AR Core, Vuforia, Ar Kit. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby niezbędne do zaprojektowania filmu – animacji odpowiadających wymogom platformy AR. |
| Prerequisites: | Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-PAR.1 |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Zna zaawansowane zasady tworzenia projektu przestrzeni do gry. [W6-PG-S2- PAR.2_1] |
W6-PG2P-W01 [3/5] |
Posiada umiejętność samodzielnego przedstawiania przestrzeni (architektury, pejzażu). [W6-PG-S2- PAR.2_2] |
W6-PG2P-W07 [2/5] |
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PAR.2_3] |
W6-PG2P-U03 [5/5] |
Posiada umiejętność przełożenia na język plastyczny obserwacji i doświadczeń. [W6-PG-S2- PAR.2_4] |
W6-PG2P-W05 [2/5] |
Posiada umiejętność pracy w przestrzeni dwuwymiarowej. [W6-PG-S2- PAR.2_5] |
W6-PG2P-W02 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| projekt [W6-PG-S2- PAR.2_w_1] | Zaprojektowany fragment gry lub animacja sekwencji według uzgodnionego scenariusza z zastosowaniem markerów AR, implementacja za pomocą odpowiednich narzędzi takich jak: Vuforia, AR Core, AR Kit. |
W6-PG-S2- PAR.2_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [W6-PG-S2- PAR.2_fs_1] | Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu poruszania się w rzeczywistości rozszerzonej |
45 | Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją, rzeczywistością rozszerzoną oraz implementacją |
45 |
projekt [W6-PG-S2- PAR.2_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||