ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.2 Field of study: Computer Game Graphics
Programme code: W6-S2PG19.2020

Module name: ANIMATICS/ CUTSCENES (WYBÓR) CZ.2
Module code: W6-PG-S2-AC.2
Programme code: W6-S2PG19.2020
Semester: summer semester 2021/2022
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem storyboardów i rozwinięciem w animatiki przy projektowaniu gier. Program poszerza umiejętności game designu, projektowania i animacji i wzbogaca o praktyczne zastosowanie edytorów w grach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby przy reżyserowaniu i montowaniu scen filmowych (cutscenek), wykorzystywanych w produkcji gier oraz zastosowanie animatików przy różnych aspektach tworzenia gier .Efektem jest spójny z projektem animowany obraz cyfrowy.
Prerequisites:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-AC.1.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających realizację własnych realizacji artystycznych w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2-AC.2_1]
W6-PG2P-U07 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole. [W6-PG-S2-AC.2_2]
W6-PG2P-U06 [3/5]
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym. [W6-PG-S2-AC.2_3]
W6-PG2P-K03 [4/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi. [W6-PG-S2-AC.2_4]
W6-PG2P-K07 [5/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2-AC.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
projekt [W6-PG-S2-AC.2 _w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe storyboardu i animacji wybranych elementów w grze. Zaprojektowany animatik wybranego fragmentu gry lub animacja sekwencji fabularnej według uzgodnionego scenariusza
W6-PG-S2-AC.2_1 W6-PG-S2-AC.2_2 W6-PG-S2-AC.2_3 W6-PG-S2-AC.2_4 W6-PG-S2-AC.2_5
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [W6-PG-S2-AC.2 _fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animatików w grach.
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animatików i cutscenek w grach.
45 projekt [W6-PG-S2-AC.2 _w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)