New Technologies in Teaching - Workshops
Field of study: Mathematics
Programme code: W4-N2MT19.2019
| Module name: | New Technologies in Teaching - Workshops |
|---|---|
| Module code: | 0301-MT-N2-19-NTNW |
| Programme code: | W4-N2MT19.2019 |
| Semester: | summer semester 2020/2021 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 1 |
| Description: | Przedmiot umożliwia zdobycie umiejętności programowania LEGO Mindstorms oraz stwarza możliwość pracy w grupie. Ponadto ukazuje zastosowanie nowych technologii w dydaktyce matematyki i wykorzystanie ich na lekcji jako pokazu lub w czasie zajęć warsztatowych. |
| Prerequisites: | brak |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student potrafi pracować w grupie. [NTN_1] |
K_K03 [1/5] |
Studenci potrafią programować LEGO Mindstorms. [NTN_2] |
K_U16 [5/5] |
Studenci potrafią przygotować scenariusz lekcji zawierającej treści z matematyki lub fizyki i wykorzystać możliwości LEGO Mindstroms. [NTN_3] |
KN_U06 [2/5] |
Studenci potrafią przygotować karty pracy dla ucznia do przygotowanego scenariusza lekcji. [NTN_4] |
KN_U04 [1/5] |
Studenci potrafią wykorzystać tablicę multimedialną. [NTN_5] |
KN_U06 [1/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| aktywność na zajęciach [NTN_w_1] | Weryfikacja znajomości umiejętności programistycznych na podstawie pytań zadawanych przez prowadzącego laboratorium. |
NTN_1 |
| sprawdzenie scenarusza lekcji [NTN_w_2] | Weryfikacja umiejętności zastosowania programowania Lego Mindstorms do przygotowania scenariusza lekcji zawierającej treści matematyczne na podstawie pytań zadawanych przez prowadzącego laboratorium. |
NTN_2 |
| sprawdzenie karty pracy [NTN_w_3] | Weryfikacja kart pracy dla ucznia do przygotowanego scenariusza lekcji przez prowadzącego laboratorium. |
NTN_2 |
| sprawdzenie zastosowania tablicy multimedialnej [NTN_w_4] | Sprawdzenie umiejętności zastosowania tablicy multimedialnej do przygotowanego scenariusza lekcji. |
NTN_5 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| laboratory classes [NTN_fs_1] | Laboratorium, w trakcie którego studenci uczą się programować LEGO Mindstorms |
15 | Przyswojenie treści teoretycznych podanych na zajęciach oraz wskazanej w sylabusie literatury pomocniczej. |
10 |
aktywność na zajęciach [NTN_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||