Wprowadzenie do PR i reklamy Field of study: Political and Public Counselling
Programme code: 05-S1DP14.2019

Module name: Wprowadzenie do PR i reklamy
Module code: 05-DPPiP-WPRR
Programme code: 05-S1DP14.2019
Semester: winter semester 2020/2021
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 2
Description:
Moduł Wprowadzenie do PR i reklamy przygotowuje do praktycznej realizacji działań komunikacyjnych i kampanii reklamowych w instytucjach, firmach czy przedsiębiorstwach. Moduł ma na celu zapoznanie słuchaczy ze specyfiką, historią oraz charakterystyką PR, metodami i technikami stosowanymi w wewnętrznych i zewnętrznych działaniach, komunikacją z różnymi grupami otoczenia, w tym otoczeniem medialnym, a także podstawowych informacji z zakresu reklamy.
Prerequisites:
Brak wymagań wstępnych
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
jest zdolny do uczestnictwa w procesach projektowania strategii reklamowych i PR [WPRR _K1]
DPiP_K06 [4/5]
ma świadomość znaczenia etyki w działalności PR i potrafi sprawnie posługiwać się zasadami etycznymi w praktycznej działalności [WPRR _K2]
DPiP_K05 [5/5]
potrafi projektować działalność Public Relations w instytucjach i przedsiębiorstwach rożnego rodzaju, dostosowując ją do ich specyfiki [WPRR _U1]
DPiP_U19 [4/5]
potrafi ocenić efektywność prowadzonych działań reklamowych i PR oraz konsekwencje zastosowania różnych technik perswazyjnych [WPRR _U2]
DPiP_U02 [5/5]
potrafi wykorzystać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne oparte zarówno na argumentacji emocjonalnej, jak i racjonalnej [WPRR _U3]
DPiP_U12 [3/5]
zna podstawowe metody i techniki wykorzystywane w PR oraz reklamie [WPRR _W1]
DPiP_W02 [4/5]
ma podstawową wiedzę z zakresu terminologii używanej w reklamie i Public Relations [WPRR _W2]
DPiP_W01 [5/5]
posiada wiedzę na temat struktur, instytucji społecznych i innych podmiotów wykorzystujących w swojej działalności techniki Public Relations oraz reklamy [WPRR _W3]
DPiP_W07 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Projekty zaliczeniowe [w1]
W trakcie realizacji treści zawartych w module słuchacze na podstawie posiadanej wiedzy teoretycznej analizują i prezentują w grupach wnioski płynące z działań komunikacyjnych konkretnych podmiotów.
WPRR _K1 WPRR _K2 WPRR _U1 WPRR _U2 WPRR _U3 WPRR _W1 WPRR _W2 WPRR _W3
Dyskusja moderowana przez prowadzącego w trakcie ćwiczeń [w2]
W trakcie dyskusji prowadzący zadaje pytania sprawdzające wiedzę, której dotyczy opisywany efekt kształcenia. Jeśli słuchacz nie dysponuje wystarczającą wiedzą, musi zaliczyć temat w trakcie konsultacji.
WPRR _W1 WPRR _W2 WPRR _W3
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [R1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego ćwiczenia, - analizowanie oraz rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z kreowaniem wizerunku, public relations i reklamą
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowywanie wystąpień ustnych, - przygotowanie projektów zaliczeniowych.
30 Projekty zaliczeniowe [w1] Dyskusja moderowana przez prowadzącego w trakcie ćwiczeń [w2]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)