Tutoring 2 Field of study: Cultural Education
Programme code: 12-N2EK17.2019

Module name: Tutoring 2
Module code: 12-EK-N2-TTR.2
Programme code: 12-N2EK17.2019
Semester:
  • summer semester 2024/2025
  • summer semester 2023/2024
  • summer semester 2022/2023
  • summer semester 2021/2022
  • summer semester 2020/2021
  • summer semester 2019/2020
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 4
Description:
Drugi semestr zajęć z zakresu tutoringu przygotowuje studenta do podjęcia samodzielnych badań z zakresu wybranej przez niego dziedziny działań kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych. Student musi umieć przedstawić tutorowi interesujące go przykłady dobrych praktyk, podać kryteria i uzasadnić ich wybór, znaleźć i przedstawić związane z nimi źródła bibliograficzne, Przewiduje się także udział studenta w badaniach tutora – po zapoznaniu się z programem badań wykonanie zleconego zadania, wstępną analizę i interpretację wyników wykonanego zadania oraz poddanie ich pod dyskusję z tutorem.
Prerequisites:
(no information given)
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
potrafi przeprowadzić samoocenę własnych działań kulturalnych i społecznych, metod uczenia się, umiejętności komunikacyjnych (wypowiedzi pisemnych i ustnych) [_K_1]
K_K01 [5/5]
potrafi wskazać przykłady dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych i społecznych związanych ze współpracą różnych podmiotów (z jej celami i uwarunkowaniami) oraz uzasadnić kryteria ich wyboru i ocenę (z wykorzystaniem źródeł bibliograficznych) [_U_1]
K_U01 [2/5]
potrafi włączyć się w badania tutora – wykonać wskazane zadanie badawcze, przeprowadzić wstępną analizę i interpretację uzyskanych w ramach zleconego zadania wyników, przygotowana analizę przedstawić i przedyskutować z tutorem [_U_2]
K_U01 [2/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
wypowiedź ustna [_w_1]
przedstawienie tutorowi wyboru przykładu dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych, kryteriów wyboru i uzasadnienia (na podstawie zebranych materiałów)
_U_1
zadanie badawcze [_w_2]
wykonanie zadania badawczego w ramach badań tutora, przedstawienie i przedyskutowanie z tutorem wstępnej analizy wyników i ich interpretacji
_U_2
dyskusja [_w_3]
przedstawienie i przedyskutowanie z tutorem na początku i na końcu semestru analizy własnych działań, metod uczenia się i kompetencji komunikacyjnych.
_K_1
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
discussion classes [_fs_1]
w czasie konsultacji indywidualnych student przedstawia: - wybrane przykłady dobrych praktyk, kryteria wyboru, związane z nimi źródła bibliograficzne; metody: dyskusja, kierowanie samodzielnym uczeniem się, praca z portfolio. - dyskusja z tutorem na temat wybranych przykładów, kryteriów i ich uzasadnienia (ad. 12-EK-N2.TTR 3 _w_1)
10
student wybiera przykład/przykłady dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych: określa kryteria wyboru, przygotowuje związane z nimi materiały, szuka związanych z wybranymi praktykami źródeł bibliograficznych; prowadzenie analizy własnych działań, metod uczenia się i kompetencji komunikacyjnych, przygotowanie materiałów i wniosków do dyskusji z tutorem
75 wypowiedź ustna [_w_1] zadanie badawcze [_w_2] dyskusja [_w_3]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)