Culture Management: Advertising and Media Field of study: Cultural Studies
Programme code: 02-S1KU12.2019

Module name: Culture Management: Advertising and Media
Module code: 02-K01S-19-46e
Programme code: 02-S1KU12.2019
Semester:
  • winter semester 2023/2024
  • winter semester 2022/2023
  • winter semester 2021/2022
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 5
Description:
Moduł ma na celu zapoznanie studentów z instytucjonalną organizacją kultury medialnej w Polsce, w tym z funkcjonowaniem instytucji artystycznych, upowszechniania kultury oraz gromadzenia i ochrony dóbr kultury. Studenci poznają: podstawy polityki kulturalnej, prawne podstawy zarządzania instytucjami kultury, zasady finansowania projektów zbiorowych i indywidualnych. Przygotowują się do diagnozowania kulturalnych potrzeb grup lokalnych. Szczegółowa tematyka zajęć jest dopasowana do profilu seminarium licencjackiego: specjalista ds. reklamy i kontaktów z mediami.
Prerequisites:
Brak.
Key reading:
Literaturę każdorazowo określa prowadzący (szczegóły w sylabusie).
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
uczestniczy w życiu kulturalnym, w szczególności zaś w życiu medialnym [46e_K03]
02-KO1SN-12_K03 [5/5]
prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu związanego z reklamą i kontaktem z mediami [46e_K04]
02-KO1SN-12_K04 [5/5]
potrafi diagnozować lokalne potrzeby kulturalne, w szczególności w zakresie reklamy i kontaktów z mediami [46e_U02]
02-KO1SN-12_U02 [5/5]
potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role [46e_U15]
02-KO1SN-12_U15 [5/5]
potrafi określić priorytety służące przygotowaniu i wykonywaniu określonego zadania [46e_U16]
02-KO1SN-12_U16 [5/5]
ma uporządkowaną wiedzę o instytucjonalnej organizacji życia kulturalnego w Polsce i funkcjonowaniu instytucji artystycznych oraz upowszechniania kultury medialnej [46e_W03]
02-KO1SN-12_W03 [5/5]
zna podstawy globalnej i regionalnej polityki kulturalnej, ma uporządkowaną wiedzę szczegółową na temat prawnych podstaw zarządzania, zasad finansowania projektów zbiorowych i indywidualnych [46e_W04]
02-KO1SN-12_W04 [5/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony prawa autorskiego [46e_W08]
02-KO1SN-12_W08 [5/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
projekt [02-KO1SN-12-w_r]
weryfikacja wiedzy i praktycznych umiejętności
46e_K03 46e_K04 46e_U02 46e_U15 46e_U16 46e_W03 46e_W04 46e_W08
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
workshop [02-KO1S-12-f_w]
warsztaty zapoznają studentów z instytucjonalną organizacją życia kulturalnego w Polsce, zarówno w zakresie prawnych podstaw działania, jak i rzeczywistych form pracy poszczególnych placówek
30
przygotowanie projektu dotyczącego wybranych instytucji lub aspektów działania instytucji, samodzielna praca metodą projektu
100 projekt [02-KO1SN-12-w_r]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)