Computer animation: theory and practice 3
Field of study: Film/TV Production and Photography
Programme code: 09-SMRF12.2019
| Module name: | Computer animation: theory and practice 3 |
|---|---|
| Module code: | 09-RF-SM-AK3 |
| Programme code: | 09-SMRF12.2019 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 1 |
| Description: | Course available only in Polish language of instruction |
| Prerequisites: | Studiowanie następnego modułu uwarunkowane jest zaliczeniem poprzedniego |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student zna podstawy historii animacji na podstawie technologii i zastosowania. Potrafi przedstawić czołowych twórców animacji oraz stosowane przez nich technologie animacji. [AK3_1] |
K_W02 [5/5] |
Posiada podstawową wiedzę z zakresu techniki i technologii filmowej
i telewizyjnej oraz animacji komputerowej
[AK3_2] |
K_W06 [5/5] |
Student zna i rozumie podstawowe programy do animacji komputerowej, oraz ich zastosowanie do różnych form ruchomego obrazu [AK3_3] |
K_U10 [5/5] |
Student potrafi zrealizować krótką animację komputerową. współpracuje z całą ekipa animatorów. Potrafi pracować w zespole. Demonstruje odporność na stres związany z pracą przy realizacji animacji. [AK3_4] |
K_U16 [3/5] |
Student zna podstawy montażu i udźwiękowienia animacji. Potrafi samodzielnie nadzorować postprodukcję animacji komputerowej. [AK3_5] |
K_W08 [3/5] |
Student jest zdolny do świadomego rozpoznania oraz krytycznego zanalizowania obecnych w swej animacji elementów rzemiosła technologii i zastosowania obrazu poklatkowego [AK3_6] |
K_U04 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Ocena ciągła [AK3_w_1] | Weryfikacja na podstawie oceny przygotowania do zajęć, zaangażowania i umiejętności wykazanych na zajęciach praktycznych
|
AK3_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [AK3_fs_1] | Zajęcia w formie konwersatoryjnej
w oparciu o prezentacje animacji komputerowej,
elementy zajęć warsztatowych
związanych z pracą nad storyboardem, realizacją obrazu poklatkowego, doborem technologii, dyskusja problemowa.
Przygotowanie, realizacja i podstawowa postprodukcja animacji komputerowej
|
15 | Praca ze wskazaną literaturą przedmiotu, obejmująca samodzielne przyswajanie wiedzy teoretycznej i poszukiwanie rozwiązań problemów wskazanych na ćwiczeniach. Prowadzący na zajęciach wskazuje studentom problem do rozwiązania i wyjaśnia, gdzie można znaleźć rozwiązanie. Na kolejnym spotkaniu prowadzący omawia zagadnienie sprawdzając, czy studenci poradzili sobie z rozwiązaniem problemu, wskazuje ewentualne błędy i pokazuje prawidłową metodę rozwiązania problemu. |
15 |
Ocena ciągła [AK3_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||