Język reklamy turystycznej Field of study: Russian Philology
Programme code: 02-S1FR19.2019

Module name: Język reklamy turystycznej
Module code: 02-FRS1-RT-JRT05
Programme code: 02-S1FR19.2019
Semester: winter semester 2021/2022
Language of instruction: Russian
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Zajęcia poświęcone są wielostronnej interpretacji zjawisk językowych w obrębie tekstów reklamy turystycznej w języku rosyjskim i polskim (fakultatywnie także przekazów reklamowych w innych znanych studentom językach).
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
zna i rozumie w zaawansowanym stopniu terminologię ogólną i szczegółową dotyczącą zagadnień lingwistycznych mających znaczenie w tworzeniu przekazów reklamowych (szczególnie reklamy turystycznej) w zakresie językoznawstwa jako dyscypliny wiodącej [RT-JRT05_1]
K_W02 [1/5]
potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować, syntetyzować i użytkować informacje poziomu werbalnego reklamy turystycznej przy użyciu różnych źródeł oraz z zastosowaniem właściwych metod i narzędzi w zakresie językoznawstwa jako dyscypliny wiodącej [RT-JRT05_2]
K_U02 [2/5]
potrafi planować pracę w zespole oraz współpracować w grupie w zakresie wykorzystania zasobów języka rosyjskiego i polskiego w promocji turystyki, a także planować i organizować pracę indywidualną na tym polu [RT-JRT05_3]
K_U07 [1/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
odpowiedź ustna [RT-JRT05_w_1]
aktywne uczestnictwo w zajęciach w zakresie referowania zagadnień teoretycznych dotyczących języka reklamy turystycznej oraz praktycznego ich zastosowania podczas prezentacji przykładowych komunikatów reklamowych
RT-JRT05_1 RT-JRT05_2 RT-JRT05_3
zadanie domowe [RT-JRT05_w_2]
praca pisemna realizowana przez studenta samodzielnie w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych sprawdzająca umiejętność praktycznej analizy przykładowych przekazów reklamowych dotyczących sfery turystyki
RT-JRT05_1 RT-JRT05_2 RT-JRT05_3
praca pisemna [RT-JRT05_w_3]
składa się z części teoretycznej i praktycznej i sprawdza opanowanie zagadnień ujętych w treściach programowych modułu
RT-JRT05_1 RT-JRT05_2 RT-JRT05_3
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [RT-JRT05_fs_2]
metoda podająca, dyskusja kierowana przez prowadzącego, referowanie pozycji literatury przez studentów, burza mózgów
30
lektura uzupełniająca, samodzielna analiza przykładowych tekstów reklamy turystycznej
60
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)