Contemporary British (American)
Field of study: Russian Philology
Programme code: 02-S2FR19.2019

Module name: | Contemporary British (American) |
---|---|
Module code: | 02-FRS2-JB-WLBA02 |
Programme code: | 02-S2FR19.2019 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 2 |
Description: | Celem zajęć jest zapoznanie z w podstawowym zakresie z głównymi epokami literackimi i arcydziełami literatury brytyjskiej i amerykańskiej. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Student w pogłębionym stopniu zna terminologię związaną z literaturą i odmianami języka angielskiego, w tym w zakresie językoznawstwa jako dyscypliny wiodącej. [JB-WLBA02_1] |
K_W02 [2/5] |
Student potrafi wyszukiwać, analizować oceniać i użytkować informacje dotyczące literatury krajów anglojęzycznych przy użyciu różnych źródeł i sposobów a także, w tym w zakresie językoznawstwa jako dyscypliny wiodącej. [JB-WLBA02_2] |
K_U02 [3/5] |
Student potrafi, z zachowaniem zasad obiektywności i akademickiego stylu wywodu opracować wybrane zagadnienia dot. literatury brytyjskiej/amerykańskiej formułować i wyrażać własne poglądy dot. omawianych dzieł literackich, a także argumentować z wykorzystaniem poglądów innych autorów i formułować wnioski, w tym w zakresie językoznawstwa jako dyscypliny wiodącej. [JB-WLBA02_3] |
K_U03 [3/5] |
Student potrafi formułować i wyrażać własne poglądy dot. omawianych dzieł literackich, a także argumentować z wykorzystaniem poglądów innych autorów i formułować wnioski; w tym w zakresie językoznawstwa jako dyscypliny wiodącej. [JB-WLBA02_4] |
K_U06 [3/5] |
Student ma krytyczne podejście do wiedzy własnej i odbieranych informacji. [JB-WLBA02_5] |
K_K01 [3/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
wypowiedź ustna (indywidualna i udział w dyskusji) [JB-WLBA02_w_1] | odpowiedź ustna sprawdzająca: partii materiału zadanych do przygotowania, opanowanie zagadnień ujętych w treściach programowych modułu |
JB-WLBA02_1 |
Test sprawdzający [JB-WLBA02_w_2] | ocena stopnia przyswojenia wiedzy merytorycznej, umiejętności kojarzenia faktów i znajomości terminologii związanej z treściami zajęć |
JB-WLBA02_1 |
Egzamin [JB-WLBA02_w_3] | egzamin pisemny, ocena stopnia opanowania materiału zagadnień ujętych w treściach programowych modułu |
JB-WLBA02_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
discussion classes [JB-WLBA02_fs_1] | wykład interaktywny (z elementami dyskusji), z wykorzystaniem prezentacji; metoda podająca (objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca) |
30 | przygotowanie zadanych partii materiału związanego z bieżącą realizacją programu nauczania , lektura zadanych pozycji literackich (fragmentów wybranych dzieł) |
30 |
wypowiedź ustna (indywidualna i udział w dyskusji) [JB-WLBA02_w_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |