Podstawy działań ratowniczych i ochrony ludności
Field of study: National and International Security
Programme code: 05-S2BM17.2017
| Module name: | Podstawy działań ratowniczych i ochrony ludności |
|---|---|
| Module code: | PDR |
| Programme code: | 05-S2BM17.2017 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | exam |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | Celem modułu jest zapoznanie studentów ze specyfiką działań ratownicznych i ochroną ludności na terytorium RP, ze szczególnym uwzględnieniem działań podejmowanych przez służby, organa i organizacje za to odpowiedzialne (m.in. Obrona Cywilna Kraju, Państwowa Straż Pożarna, GOPR, TOPR, WOPR, PCK itp.). |
| Prerequisites: | Podstawowa wiedza z zakresu edukacji dla bezpieczeństwa. |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Jest przygotowany do reagowania na sytuacje kryzysowe. [PDR_K_1] |
BNM_2_K01 [4/5] |
Posiada umiejętność wykorzystania wiedzy z zakresu działań ratowniczych i ochrony ludności w praktyce. [PDR_U_1] |
BNM_2_U06 [3/5] |
Ma rozszerzoną wiedzę na temat zachowań człowieka i jego zbiorowości w kontekście działań służb ratowniczych. [PDR_W_1] |
BNM_2_W04 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Egzamin [PDR_1] | Pytania problemowe zadawane przez koordynatora modułu. |
PDR_K_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| lecture [PDR_FS_1] | Metoda podająca. |
30 | Praca własna studenta obejmuje przygotowanie do egzaminu. |
30 |
Egzamin [PDR_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||