Tożsamość terytorialna i rozwój lokalny
Field of study: Urban and Public Affairs
Programme code: 05-S2PD19.2019

Module name: | Tożsamość terytorialna i rozwój lokalny |
---|---|
Module code: | 05-S2-PD-TTRL |
Programme code: | 05-S2PD19.2019 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 5 |
Description: | Celem modułu jest przybliżenie studentom zagadnień związanych z tożsamością terytorialną i rozwojem lokalnym. W trakcie zajęć studenci poznają różne teoretyczne sposoby ujmowania tych pojęć, nabywają wiedzę na temat ich wzajemnych zależności, poznają czynniki warunkujące rozwój lokalny i wpływające na kształtowanie tożsamości terytorialnej. |
Prerequisites: | (no information given) |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Student ma wiedzę na temat teoretycznych ujęć tożsamości terytorialnej i rozwoju lokalnego oraz ich korelatów. [S2_TTRL_1] |
S2_PD_WG_1 [4/5] |
Student zna determinanty rozwoju lokalnego, jak również czynniki kształtujące tożsamość terytorialną. [S2_TTRL_2] |
S2_PD_WG_2 [3/5] |
Student potrafi wskazać powiązania pomiędzy tożsamością terytorialną a procesami rozwoju lokalnego, potencjalne obszary wpływu tożsamości terytorialnej na proces rozwoju lokalnego. [S2_TTRL_3] |
S2_PD_UK_7 [2/5] |
Student potrafi pracować indywidualnie i w zespole nad zagadnieniami rozwoju lokalnego i tożsamości terytorialnej, rozumie wagę i znaczenie refleksji nad nimi dla rozwoju wiedzy i funkcjonowania społeczeństwa. [S2_TTRL_4] |
S2_PD_UK_9 [3/5] |
Student ma pogłębioną świadomość swojej wiedzy na temat tożsamości terytorialnej i rozwoju lokalnego, umie krytycznie się do niej ustosunkować, rozumiejąc konieczność ciągłego kształcenia i rozwoju. [S2_TTRL_5] |
S2_PD_KO_1 [2/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
Egzamin [S2_TTRL_w_1] | Weryfikacja wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych na podstawie treści programowych modułu, literatury zamieszczonej w sylabusie oraz pracy własnej studenta; - forma weryfikacji wybierana przez osobę prowadzącą np.: egzamin ustny / pisemny, zadanie problemowe, projekt (indywidualny, grupowy), praca w formie pisemnej, gdzie konieczne jest wykazanie się określoną wiedzą i umiejętnościami, np. esej, recenzja, itp. - wymagania określone i podane do wiadomości na początku semestru w sylabusie
* egzamin pisemny lub test nie powinien stanowić jedynej formy weryfikacji. |
S2_TTRL_1 |
Sprawdzian [S2_TTRL_w_2] | Weryfikacja wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych na podstawie treści programowych modułu, literatury zamieszczonej w sylabusie oraz pracy własnej studenta; - forma weryfikacji wybierana przez osobę prowadzącą np.: kolokwium ustne/pisemne, test otwarty / wyboru, sprawdzian*, praca wymagająca określonych umiejętności i wiedzy np.: recenzja, case study, projekt (indywidualny, grupowy), zadania problemowe, sprawozdanie, portfolio, prezentacja z dyskusją, prowadzenie / udział w dyskusji, itp. - wymagania określone i podane do wiadomości na początku semestru w sylabusie
* kolokwium, sprawdzian lub test nie powinien stanowić jedynej formy weryfikacji. |
S2_TTRL_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
lecture [S2_TTRL_fs_1] | Wykład wprowadzający studenta w zagadnienia tożsamości terytorialnej i rozwoju lokalnego. Treści będą przekazywane przy użyciu pomocy audiowizualnych. |
20 | Studiowanie zalecanej literatury oraz samodzielne przygotowanie do egzaminu. |
40 |
Egzamin [S2_TTRL_w_1] |
practical classes [S2_TTRL_fs_2] | Dyskusja moderowana w oparciu o lekturę tekstów zaczerpniętych z podręczników oraz tekstów źródłowych, mająca na celu ukazanie szerokiego kontekstu omawianych problemów; praca w zespołach; prezentacje przygotowane przez studentów. |
20 | Samodzielne pogłębianie wiedzy dotyczącej omawianych problemów społecznych dostępnej w literaturze przedmiotu; analiza notatek z zajęć kontaktowych; przygotowanie referatu/prezentacji. |
64 |
Sprawdzian [S2_TTRL_w_2] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |