Uwarunkowania prawne i marketing sztuki 2 Field of study: Music in Multimedia
Programme code: 13-S1ML16.2018

Module name: Uwarunkowania prawne i marketing sztuki 2
Module code: 13-MM-S1-PMS2
Programme code: 13-S1ML16.2018
Semester: summer semester 2020/2021
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 1
Description:
Realizacja modułu ma na celu zapoznanie studenta z prawem autorskim, podstawową wiedzą dotyczącą rynku kultury, w tym zachowaniami nabywców dóbr i usług kultury, podstawowymi działaniami promocyjnych i marketingowymi animatorów kultury, elementarnymi zasadami związanymi z opracowywaniem strategii marketingowych w zakresie różnorodnych projektów artystycznych.
Prerequisites:
Realizacja modułu Uwarunkowania prawne i marketing sztuki 1.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Zna etapy postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, zna podstawowe mechanizmy kształtowania zachowań konsumentów dóbr i usług kultury. [13-MM-S1-PMS2_1]
K-MM-W19 [2/5] K-MM-U19 [3/5]
Określa rolę twórców i artystów w kształtowaniu zachowań konsumentów dóbr i usług kultury. [13-MM-S1-PMS2_2]
K-MM-W19 [3/5]
Zna podstawowe zasady opracowywania oferty sponsoringowej i medialnej dla potrzeb projektu artystycznego, [13-MM-S1-PMS2_3]
K-MM-W19 [3/5] K-MM-K03 [3/5] K-MM-K07 [3/5]
Definiuje określenie pojęć ochrona własności intelektualnej i prawo autorskie, stosuje ich zasady w opracowywaniu własnych projektów artystycznych. [13-MM-S1-PMS2_4]
K-MM-W19 [3/5] K-MM-K03 [3/5]
Określa znaczenie technologii informatycznej w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury i potrafi z nich korzystać w celu promocji projektów artystycznych. [13-MM-S1-PMS2_5]
K-MM-W19 [2/5] K-MM-U11 [2/5] K-MM-U12 [3/5] K-MM-U21 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
kolokwium pisemne [13-MM-S1-PMS2_w_1]
ocena wiedzy studenta dotyczącej podstawowych zasad prawa autorskiego oraz wiedzy w zakresie rynku kultury i jego specyfiki
13-MM-S1-PMS2_1 13-MM-S1-PMS2_2 13-MM-S1-PMS2_3 13-MM-S1-PMS2_4 13-MM-S1-PMS2_5
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
lecture [13-MM-S1-PMS2_fs_1]
tradycyjna metoda wykładu polegająca na przedstawieniu i wyjaśnieniu podstawowych pojęć z zakresu marketingu kultury i prawa autorskiego
15
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmującą samodzielne przyswojenie wiedzy dotyczącej wskazanych zagadnień
15 kolokwium pisemne [13-MM-S1-PMS2_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)