Fotografia reklamowa cz.1 Field of study: Graphic Arts
Programme code: 13-SMGR12.2014

Module name: Fotografia reklamowa cz.1
Module code: 13_GRMA_FOTR_CZ.1
Programme code: 13-SMGR12.2014
Semester: winter semester 2016/2017
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Moduł Fotografia reklamowa przygotowuje studenta do realizacji zadań związanych z reklamowaniem przedmiotu, idei oraz autoprezentacji .
Prerequisites:
Niezbędna jest podstawowa wiedza i doświadczenie w zakresie fotografii.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada wiedzę na temat technik fotograficznych przydatnych do tworzenia komunikatów reklamowych [13_GRMA_FOTR_CZ.1_1]
K_W01 [3/5]
Posiada wiedzę pozwalającą na budowanie planów zdjęciowych w studio dla potrzeb fotografii reklamowej [13_GRMA_FOTR_CZ.1_2]
K_W03 [3/5]
Umie samodzielnie projektować i realizować fotografie reklamowe uwzględniając aspekt estetyczny, społeczny i prawny. [13_GRMA_FOTR_CZ.1_3]
K_U03 [3/5] K_U07 [2/5] K_K08 [2/5]
Umie wykorzystywać doświadczenia pokrewnych dziedzin plastycznych do formułowania komunikatu reklamowego. [13_GRMA_FOTR_CZ.1_4]
K_U10 [3/5] K_U12 [3/5] K_U14 [3/5]
Umie świadomie posługiwać się techniką i technologią fotograficzną. [13_GRMA_FOTR_CZ.1_5]
K_U16 [3/5]
Jest przygotowany do współdziałania i pracy z innymi osobami w trakcie realizacji projektów zespołowych [13_GRMA_FOTR_CZ.1_6]
K_U19 [3/5] K_U20 [3/5]
Zna formy zachowań związanych z publicznymi prezentacjami swoich dokonań [13_GRMA_FOTR_CZ.1_7]
K_K07 [2/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Praca fotograficzna [FOTR_CZ.1_w_1]
Weryfikacja wiedzy i umiejętności twórczych na podstawie analizy wykonanych fotografii reklamowych.
13_GRMA_FOTR_CZ.1_1 13_GRMA_FOTR_CZ.1_2 13_GRMA_FOTR_CZ.1_3 13_GRMA_FOTR_CZ.1_4 13_GRMA_FOTR_CZ.1_5 13_GRMA_FOTR_CZ.1_6 13_GRMA_FOTR_CZ.1_7
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [FOTR_CZ.1_fs_1]
Realizacja działań i dzieł fotograficznych o charakterze reklamowym z uwzględnieniem etapu projektowania, krytycznej weryfikacji projektu, ostatecznej realizacji i prezentacji pracy.
45
Indywidualna praca koncepcyjna i projektowa w odwołaniu do wybranej dokumentacji, literatury i doświadczeń twórczych; realizacja dzieł i działań artystycznych; przygotowanie do prezentacji.
40 Praca fotograficzna [FOTR_CZ.1_w_1]
discussion classes [FOTR_CZ.1_fs_2]
Indywidualne konsultacje w formie bezpośredniej i cyfrowej
Weryfikacja zamierzeń artystycznych na etapie projektowania, realizacji i prezentacji prac.
5 Praca fotograficzna [FOTR_CZ.1_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)