Feature film directing 1
Field of study: Stage / Film Directing
Programme code: 09-S2RE12.2017
| Module name: | Feature film directing 1 |
|---|---|
| Module code: | 09-RE-S2-FAB1 |
| Programme code: | 09-S2RE12.2017 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 4 |
| Description: | Course available only in Polish language of instruction |
| Prerequisites: | Warunkiem wstępnym do studiowania modułu Reżyseria filmu fabularnego 1 jest posiadanie tytułu licencjata z kierunku reżyseria filmowa i zdanie egzaminów wstępnych. |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student zna teorie scenariopisarstwa. Potrafi napisać oryginalny scenariusz 30 minutowej etiudy fabularnej.
Zna specyfikę dialogu filmowego. Posiada umiejętności umożliwiające współpracę z profesjonalnym scenarzystą.
[FAB1_1] |
K_W03 [5/5] |
Student zna różne metody pracy z aktorem. Potrafi zrealizować przewidziane scenariuszem zadanie aktorskie. Jest przygotowany do zanalizowania i przeprowadzenia psychologicznego przebiegu postaci w 30-minutowym filmie fabularnym. Potrafi zrealizować zdjęcia próbne. Zna prawidła rządzące profesjonalnym castingiem. [FAB1_2] |
K_U02 [5/5] |
Student, współpracując z operatorem, scenografem i kostiumografem, potrafi stworzyć spójną wizję plastyczną swego filmu.
Potrafi narysować uproszczony storyboard.
[FAB1_3] |
K_W03 [5/5] |
Student swobodnie inscenizuje, współpracuje z operatorem, oraz całą grupą twórczą na planie filmowym. Potrafi pracować w zespole. Demonstruje odporność na stres związany z pracą na planie filmowym. Posiada wiedzę o strukturze profesjonalnej ekipy filmowej, zna obowiązki i rozumie charakter funkcji spełnianych przez członków ekipy. [FAB1_4] |
K_W06 [5/5] |
Student posiada zdolność do pełnej, twórczej identyfikacji z realizowanym przez siebie filmem. Potrafi dyskutować w grupie nad poszczególnymi elementami filmu, wyrażać własne opinię, wyciągać wnioski i formułować nowe idee. [FAB1_5] |
K_U02 [5/5] |
Student zna teorię montażu i udźwiękowienia filmu. Potrafi samodzielnie zmontować i nadzorować postprodukcję etiudy fabularnej. [FAB1_6] |
K_W08 [5/5] |
Student ma wiedzę z zakresu techniki filmowej. Dostrzega wpływ nowych technologii na ostateczny kształt filmu.
Zna różnice „klasycznej” filmowej reżyserii, od pracy w technologii 3D.
[FAB1_7] |
K_W08 [4/5] |
Student jest zdolny do świadomego rozpoznania, oraz krytycznego zanalizowania obecnych w swoim filmie elementów rzemiosła reżysera filmowego. [FAB1_8] |
K_U01 [4/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Ocena ciągła [FAB1_w_1] | Weryfikacja na podstawie oceny przygotowania do zajęć, oraz stopnia zaawansowania scenariusza filmu dyplomowego / 30 minut / |
FAB1_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [FAB1_fs_1] | Zajęcia w formie konwersatoryjnej
Elementy zajęć warsztatowych,
związanych z pracą nad tekstem, analizą przygotowań do filmu, analizą filmów oraz dyskusja problemowa
|
45 | Napisanie treatmentu, scenariusza i scenopisu etiudy licencjackiej. Przygotowania koncepcji plastycznej obu etiud. / zdjęcia, scenografia, kostiumy / |
20 |
Ocena ciągła [FAB1_w_1] |
| workshop [FAB1_fs_2] | Przygotowanie, realizacja i postprodukcja filmu dyplomowego |
Przygotowanie scenograficzno-rekwizytorskie, próby aktorskie, próby operatorskie, montaż i udźwiękowienie filmu dyplomowego. |
Ocena ciągła [FAB1_w_1] |
||
| lecture [FAB1_fs_3] | (no information given) |
15 | (no information given) |
15 | |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||