Antiquity and Middle Ages in the Popular Culture
Field of study: Mediterranean Studies
Programme code: 02-S1MD14.2014
| Module name: | Antiquity and Middle Ages in the Popular Culture |
|---|---|
| Module code: | 02-MD-14-ASK |
| Programme code: | 02-S1MD14.2014 |
| Semester: | summer semester 2016/2017 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | Zadaniem modułu „Antyk i średniowiecze w kinie” jest pokazanie odniesień do antyku i średniowiecza zarówno bezpośrednich, jak i pośrednich w utworach filmowych. |
| Prerequisites: | brak |
| Key reading: | brak |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student rozumie specyfikę obrazowania świata antycznego i średniowiecznego w twórczości filmowej, rozumie ideę kontynuacji i przetworzenia literatury, kultury antycznej oraz wątków mitologicznych. Umie umiejscowić utwory w kontekście filmowe historycznoliterackim i pracować z różnymi treściami kulturowymi. [ASP_1] |
MD_W04 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Ciągła ocena śródsemestralna oraz praca zaliczeniowa [ASP_w_1] | Weryfikacja wiedzy w oparciu o materiał ćwiczeń oraz przygotowanie pracy pisemnej zaliczeniowej |
ASP_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [ASP_fs_1] | Ćwiczenia pokazujące motywy antyczne i średniowieczne w różnych odmianach kultury popularnej |
30 | Lektura uzupełniająca oraz analiza treści prezentowanych na zajęciach |
30 |
Ciągła ocena śródsemestralna oraz praca zaliczeniowa [ASP_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||