Animacja ruchu i tańca 3/RE Field of study: Music Education
Programme code: 13-N1EM12.2017

Module name: Animacja ruchu i tańca 3/RE
Module code: 13-EM-RE-S1-ART3
Programme code: 13-N1EM12.2017
Semester: summer semester 2019/2020
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Moduł Animacja ruchu i tańca 3 ma na celu rozwijanie świadomości estetyczno-ekspresyjnego kształcenia poprzez ruch; student przygotowany jest do tworzenia kompozycji ruchowo-przestrzennych uwzględniających możliwości rozwojowe dziecka i jego potrzeby. Zajęcia służą także rozwijaniu umiejętności w zakresie działań o charakterze improwizacyjnym poprzez ruch. Kompozycja ruchu z techniką 3 przygotowuje do prowadzenia dziecięcych zespołów rytmiczno-tanecznych, tanecznych w placówkach przedszkolnych, szkolnych i pozaszkolnych.
Prerequisites:
Wymagana realizacja efektów kształcenia modułów: Rytmika z metodyką 1.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada podstawą wiedzę dotyczącą zastosowania technik i stylów tanecznych w pracy z dzieckiem na etapie przedszkolnym i szkolnym. [13-EM-RE-S1-ART3_1]
13-EM-S1-W07 [3/5] 13-EM-S1-W10 [4/5] 13-EM-S1-W19 [4/5]
Posiada umiejętności związane z techniką ruchu oraz estetyką i ekspresji muzyczno-ruchową. [13-EM-RE-S1-ART3_2]
13-EM-S1-U12 [4/5]
Posiada praktyczne umiejętności muzyczno-ruchowe pozwalające na precyzyjną i estetyczną prezentację ruchu, czytelną i możliwą do wykonania przez dziecko. [13-EM-RE-S1-ART3_3]
13-EM-S1-U11 [4/5] 13-EM-S1-U12 [4/5]
Potrafi – uwzględniając możliwości rozwojowe i potrzeby dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym – zastosować zasady kompozycji ruchu i tworzyć interpretacje ruchowo-przestrzenne w oparciu o ogólną wiedzę muzyczną. [13-EM-RE-S1-ART3_4]
13-EM-S1-W04 [4/5] 13-EM-S1-W05 [4/5]
Potrafi efektywnie wykorzystać własną wyobraźnię, intuicję, emocjonalność, postawę twórczą i samodzielne myślenie w tworzeniu indywidualnych, kreatywnych zadań ruchowych i interpretacji ruchowo-przestrzennych. [13-EM-RE-S1-ART3_5]
13-EM-S1-U01 [4/5] 13-EM-S1-U22 [4/5] 13-EM-S1-K04 [3/5]
Posiada praktyczne umiejętności muzyczno-ruchowe pozwalające na prowadzenie rytmiki, zajęć muzyczno-ruchowych oraz dziecięcych zespołów rytmiczno-tanecznych. [13-EM-RE-S1-ART3_6]
13-EM-S1-U22 [3/5] 13-EM-S1-U23 [4/5]
Rozumie potrzebę uczenia się i doskonalenia przez osobiste doświadczenie. [13-EM-RE-S1-ART3_7]
13-EM-S1-K01 [4/5] 13-EM-S1-K03 [3/5]
Aktywnie uczestniczy współdziałając z grupą we wszelkich zadaniach realizowanych w trakcie zajęć. [13-EM-RE-S1-ART3_8]
13-EM-S1-K03 [3/5] 13-EM-S1-K09 [4/5] 13-EM-S1-K11 [4/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
zaliczenie praktyczne [ART3_w_1]
samodzielne przygotowanie interpretacji ruchowo-przestrzennych z uwzględnieniem możliwości rozwojowych dziecka w wieku szkolnym wraz z komentarzem uzasadniającym wybór muzyki, sposób realizacji interpretacji i jej przeznaczenie
13-EM-RE-S1-ART3_1 13-EM-RE-S1-ART3_2 13-EM-RE-S1-ART3_3 13-EM-RE-S1-ART3_4 13-EM-RE-S1-ART3_5 13-EM-RE-S1-ART3_6 13-EM-RE-S1-ART3_7 13-EM-RE-S1-ART3_8
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [ART3_nfs_1]
prezentacja i utrwalanie w praktycznych działaniach zasad komponowania ruchu w przestrzeni, adekwatnego do muzyki i uwzględniającego możliwości motoryczne i poznawcze dziecka w wieku szkolnym
18
- opanowanie zasad komponowania ruchu w przestrzeni zgodnego z muzyką; - przygotowanie interpretacji ruchowo-przestrzennych przeznaczonych dla dziecka w wieku szkolnym
72 zaliczenie praktyczne [ART3_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)