Mediacje gospodarcze
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Mediacje gospodarcze |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-MG |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | winter semester 2019/2020 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 3 |
Description: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z mediacjami gospodarczymi, czyli pozasądową metodą rozwiązywania sporów pomiędzy podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą. Na podstawie prezentacji studiów przypadków studenci uczą się, w jaki sposób można definiować kwestie sporne, określać własne interesy i wzajemne oczekiwania, wypracowywać możliwe rozwiązania. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną podstawową wiedzę w zakresie nauk
humanistycznych i społecznych w zakresie takich dziedzin, jak socjologia i psychologia.
[MG_1] |
Kpik_W01 [4/5] |
Potrafi współdziałać w grupie, przejmując w niej zarówno funkcje kierownicze, jak i podrzędno-wykonawcze.
[MG_10] |
Kpik_K02 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów.
[MG_11] |
Kpik_K03 [5/5] |
Posiada uporządkowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka w działalności nastawionej na komunikację społeczną.
[MG_2] |
Kpik_W02 [4/5] |
Ma uporządkowaną wiedzę na temat wyborów komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej (również w kontakcie z rodzicami, dziećmi współpracownikami oraz z przedstawicielami środowiska zewnętrznego).
[MG_3] |
Kpik_U19 [5/5] |
Potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać selekcjonować informacje dotyczące działań ochrony zdrowia i mienia oraz wykorzystać je do konstruowania strategii działań komunikacyjnych w sytuacji bezpośredniej rozmowy i przy pomocy mediów.
[MG_4] |
Kpik_U02 [4/5] |
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią
w sytuacjach kryzysowych.
[MG_5] |
Kpik_U06 [4/5] |
Posiada podstawowe umiejętności w zakresie przeprowadzenia badań pozwalających na właściwą ocenę potrzeb odbiorców komunikatów bezpośrednich w sytuacji kryzysowej.
[MG_6] |
Kpik_U10 [4/5] |
Ma rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami, potrafi nawiązać kontakt z osobami pochodzącymi z różnych środowisk, będącymi w różnej kondycji emocjonalnej, dialogowo
rozwiązywać konflikty i konstruować dobrą atmosferę dla komunikacji.
[MG_7] |
Kpik_U22 [5/5] |
Potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do
realizacji zadań mediacyjnych i wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego
warsztatu z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod
pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów.
[MG_8] |
Kpik_U23 [5/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności.
[MG_9] |
Kpik_K01 [5/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącefo w sylabusie. |
MG_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [MG_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
15 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; przygotowanie i opracowanie wyników badań indywidualnych. |
75 |
zaliczenie [z_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |