Elementy coachingu
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Elementy coachingu |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-EC |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | winter semester 2019/2020 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 4 |
Description: | Coaching jest sztuką osiągania oczekiwanych rezultatów za pomocą rozmowy. W czasie zajęć studenci poznawać będą podstawowe pojęcia związane z coachingiem, narzędzia i modele coachingowe, strategie zadawania pytań. Będą mogli zaznajomić się ze sposobami wykorzystania elementów coachingu w pracy doradcy wizerunkowego, rzecznika, logopedy. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Posiada uporządkowaną wiedzę na temat psychologii i jej głównych nurtów. [EC_1] |
Kpik_W01 [5/5] |
Ma wiedzę z zakresu dydaktyki i metodyki działalności pedagogicznej [EC_10] |
Kpik_W18 [1/5] |
potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań terapeutycznych i wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego
warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów [EC_11] |
Kpik_U23 [1/5] |
Potrafi kompleksowo realizować dydaktyczne [EC_12] |
Kpik_U21 [1/5] |
Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych wynikających z roli coacha.
[EC_13] |
Kpik_K07 [1/5] |
Posiada wiedzę psychologiczną i pedagogiczną pozwalającą na rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania i nauczania – uczenia się. [EC_2] |
Kpik_W02 [5/5] |
Zna podstawową terminologię z zakresu psychologii. [EC_3] |
Kpik_W04 [5/5] |
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu. [EC_4] |
Kpik_W16 [5/5] |
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [EC_5] |
Kpik_W17 [5/5] |
Ma rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami w celach terapeutycznych, potrafi nawiązać kontakt z osobami pochodzącymi z różnych środowisk, będącymi w różnej kondycji emocjonalnej, dialogowo rozwiązywać konflikty i konstruować dobrą atmosferę dla komunikacji. [EC_6] |
Kpik_U22 [5/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [EC_7] |
Kpik_K01 [5/5] |
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych celów. [EC_8] |
Kpik_K03 [5/5] |
Charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością oraz postawami prospołecznymi i poczuciem odpowiedzialności. [EC_9] |
Kpik_K06 [5/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
EC_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [EC_C] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach. |
90 |
zaliczenie [z_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |