Elementy coachingu Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Elementy coachingu
Module code: 02-KPIKS-EC
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: winter semester 2019/2020
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 4
Description:
Coaching jest sztuką osiągania oczekiwanych rezultatów za pomocą rozmowy. W czasie zajęć studenci poznawać będą podstawowe pojęcia związane z coachingiem, narzędzia i modele coachingowe, strategie zadawania pytań. Będą mogli zaznajomić się ze sposobami wykorzystania elementów coachingu w pracy doradcy wizerunkowego, rzecznika, logopedy.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę na temat psychologii i jej głównych nurtów. [EC_1]
Kpik_W01 [5/5]
Ma wiedzę z zakresu dydaktyki i metodyki działalności pedagogicznej [EC_10]
Kpik_W18 [1/5]
potrafi ocenić przydatność typowych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań terapeutycznych i wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych środków i metod pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów [EC_11]
Kpik_U23 [1/5]
Potrafi kompleksowo realizować dydaktyczne [EC_12]
Kpik_U21 [1/5]
Jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych wynikających z roli coacha. [EC_13]
Kpik_K07 [1/5]
Posiada wiedzę psychologiczną i pedagogiczną pozwalającą na rozumienie procesów rozwoju, socjalizacji, wychowania i nauczania – uczenia się. [EC_2]
Kpik_W02 [5/5]
Zna podstawową terminologię z zakresu psychologii. [EC_3]
Kpik_W04 [5/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania, popartą doświadczeniem w jej praktycznym wykorzystywaniu. [EC_4]
Kpik_W16 [5/5]
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie. [EC_5]
Kpik_W17 [5/5]
Ma rozwinięte kompetencje komunikacyjne: potrafi dobrze porozumiewać się z interlokutorami w celach terapeutycznych, potrafi nawiązać kontakt z osobami pochodzącymi z różnych środowisk, będącymi w różnej kondycji emocjonalnej, dialogowo rozwiązywać konflikty i konstruować dobrą atmosferę dla komunikacji. [EC_6]
Kpik_U22 [5/5]
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. [EC_7]
Kpik_K01 [5/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą do realizacji zamierzonych celów. [EC_8]
Kpik_K03 [5/5]
Charakteryzuje się wrażliwością etyczną, empatią, otwartością, refleksyjnością oraz postawami prospołecznymi i poczuciem odpowiedzialności. [EC_9]
Kpik_K06 [5/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
EC_1 EC_10 EC_11 EC_12 EC_13 EC_2 EC_3 EC_4 EC_5 EC_6 EC_7 EC_8 EC_9
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [EC_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach.
90 zaliczenie [z_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)