Błędy i bariery w komunikacji
Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: | Błędy i bariery w komunikacji |
---|---|
Module code: | 02-KPIKS-BBK |
Programme code: | 02-S1KP12.2016 |
Semester: | summer semester 2017/2018 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 3 |
Description: | W ramach modułu student zdobywa wiedzę na temat zasad efektywnej komunikacji i barier uniemożliwiających skuteczne porozumiewanie się. Uczy się dopasowywać sposób komunikacji do odbiorcy i sytuacji oraz prowadzić komunikację w taki sposób, by unikać zachowań ryzykownych. Zdobytą w ramach modułu wiedzę i umiejętności potrafi wykorzystać w komunikowaniu się w sytuacjach kryzysowych. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Ma wiedzę na temat zasad efektywnej komunikacji. [BBK_1] |
Kpik_W02 [4/5] |
Potrafi dopasować swój sposób komunikowania do rodzaju odbiorcy i sposobu wykorzystania języka w komunikacji. [BBK_2] |
Kpik_W11 [3/5] |
Uzyskuje wiedzę na temat unikania barier komunikacyjnych. [BBK_3] |
Kpik_W17 [2/5] |
Potrafi wykorzystać wiedzę komunikowania interpersonalnego w sytuacjach kryzysowych. Potrafi aktywnie słuchać, panować nad emocjami i zwracać uwagę na sygnały niewerbalne. [BBK_4] |
Kpik_U06 [4/5] |
Potrafi wybrać i ocenić błędy i bariery komunikacyjne. [BBK_5] |
Kpik_K03 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
zaliczenie [z_1] | Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie. |
BBK_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [BBK_C] | Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego. |
15 | Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; opracowanie rozwiązań dla gier i zadań sytuacyjnych. |
45 |
zaliczenie [z_1] |
lecture [BBK_W] | metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny) |
15 | Samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie. |
15 |
zaliczenie [z_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |