Media relations Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Media relations
Module code: 02-KPIKS-MR
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: summer semester 2019/2020
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 5
Description:
W trakcie zajęć studenci zostaną zapoznani z podstawowymi pojęciami i technikami stosowanymi w media relations i rzecznictwie prasowym. Zapoznają się z charakterystyką środków masowego przekazu, formatami informacji prasowych oraz możliwościami wykorzystania internetu i mediów społecznościowych w media relations. Przedmiotem zajęć będą także sytuacje kryzysowe w pracy rzecznika prasowego.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedze co do praktycznego zastosowania języka w działalności promocyjnej [MR_1]
Kpik_W02 [3/5]
Potrafi w podstawowy sposób zastosować przepisy prawa, także prawa autorskiego, w stosunku do redakcji mediów [MR_10]
Kpik_U12 [1/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury doboru mediów i narzędzi promocyjno-marketingowych [MR_11]
Kpik_U15 [3/5]
Posiada umiejętność przygotowania typowego tekstu, także promocyjnego, dla mediów w języku polskim i przynajmniej w jednym obcym [MR_12]
Kpik_U19 [4/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej służą założonym celom [MR_13]
Kpik_K03 [2/5]
Zna podstawową terminologię w zakresie humanistyki u nauk społecznych związaną z wybranymi sferami działalności medialnej [MR_2]
Kpik_W04 [2/5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i na świecie [MR_3]
Kpik_W05 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat struktury redakcji gazet i mediów elektronicznych oraz zasad, jakimi się kierują i celów, które chcą osiągnąć [MR_4]
Kpik_W06 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat prawnych uwarunkowań funkcjonowania redakcji w tym i prawnych uwarunkować związanych z prawem autorskim [MR_5]
Kpik_W07 [4/5]
Ma wiedzę na temat ekonomicznych uwarunkowań działalności redakcji gazet i mediów elektronicznych [MR_6]
Kpik_W08 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat metod i procedur wykorzystywanych w działalności instytucji medialnych [MR_7]
Kpik_W09 [1/5]
Potrafi wyszukiwać, selekcjonować, analizować, oceniać informacje czerpane z różnych źródeł [MR_8]
Kpik_U01 [3/5]
Potrafi zaplanować i realizować komunikację bezpośrednią i poprzez media w sytuacji kryzysowej [MR_9]
Kpik_U06 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
MR_1 MR_10 MR_11 MR_12 MR_13 MR_2 MR_3 MR_4 MR_5 MR_6 MR_7 MR_8 MR_9
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
lecture [MR_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny);
15
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie; analiza sytuacyjna
135 zaliczenie [z_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)