Planowanie mediów Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Planowanie mediów
Module code: 02-KPIKS-PM
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: summer semester 2018/2019
Language of instruction: Polish
Form of verification: exam
ECTS credits: 4
Description:
Celem kształcenia w ramach modułu jest przedstawienie zasad działania rynku usług reklamowych oraz relacji łączących różne grupy podmiotów funkcjonujących na tym rynku. Istotnym elementem prezentowanym w ramach kursu jest charakterystyka podstawowych narzędzi komunikacji marketingowej, ze wskazaniem ich zalet oraz ograniczeń towarzyszących realizacji projektów promocyjnych kierowanych do różnych grup odbiorczych. Zajęcia obejmują także uporządkowaną prezentację poświęconą podstawowym wskaźnikom mediowym służącym do oceny przydatności poszczególnych nośników dla celów kampanii, do porównania miedzy sobą różnych emisji oraz do budowy i oceny media-planów. W ramach kursu studenci powinni nabyć umiejętność odczytania i interpretacji parametrów kampanii.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Zna podstawowe zasady funkcjonowania systemu medialnego w Polsce i świecie [PM_1]
Kpik_W05 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat ekonomicznych w tym i marketingowych uwarunkowań działalności redakcji i agencji [PM_2]
Kpik_W08 [3/5]
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców kultury i ich więzi społ. [PM_3]
Kpik_W11 [2/5]
Ma podstawową wiedzę na temat odbiorców reklamy i mediów, sposobów ich określania i diagnozowania ich potrzeb [PM_4]
Kpik_W13 [3/5]
Samodzielnie planuje typowe projekty rekl.-prom., potrafi zaplanować komunikację z klientem za pośrednictwem mediów [PM_5]
Kpik_U04 [5/5]
Posiada podstawową umiejętność rozumienia procesów społecznych i prowadzenia badań rozpoznających potrzeby klientów [PM_6]
Kpik_U09 [2/5]
Potrafi wybrać i ocenić zadania priorytetowe, które najlepiej posłużą do realizacji zamierzonych celów [PM_7]
Kpik_K03 [2/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
PM_1 PM_2 PM_3 PM_4 PM_5 PM_6 PM_7
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [PM_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; analiza przypadków.
90 egzamin [e_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)