Kreowanie tekstu: warsztaty reklamowe 1 Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Kreowanie tekstu: warsztaty reklamowe 1
Module code: 02-KPIKS-KTWR1
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: summer semester 2018/2019
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 4
Description:
Na warsztatach reklamowych 1 studenci analizują teksty reklamowe z uwzględnieniem różnych zmiennych. Interesujące są zwłaszcza następujące kategorie: kanał komunikacji i sposób konsumpcji informacji (specyfika zastosowanych mediów) oraz projektowany odbiorca docelowy. Wymiarem praktycznym zajęć jest przygotowywanie przez studentów tekstów z uwzględnieniem ww. zmiennych, skierowanych do wybranej i zdefiniowanej grupy konsumentów oraz do dziennikarzy (informacje prasowe). Studenci analizują również przykłady komunikatów promocyjnych z punktu widzenia norm etycznych i przepis prawnych dotyczących branży reklamowej.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Posiada uporządkowaną wiedzę co do praktycznego zastosowania języka i wiedzy o literaturze w działaniach prom. [KTWR1_1]
Kpik_W02 [4/5]
Ma podstawową wiedzę w zakresie retoryki i umiejętności perswadowania [KTWR1_3]
Kpik_W17 [3/5]
Posiada umiejętność skonstruowania właściwego tekstu promocyjnego, zarówno ustnego jak i pisemnego [KTWR1_4]
Kpik_U19 [5/5]
Wykorzystuje nabytą wiedzę o języku i lit. Do działań prom-rekl i do promocji treści w mediach [WKTR1_2]
Kpik_W03 [5/5] Kpik_U19 [5/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
KTWR1_1 KTWR1_3 KTWR1_4 WKTR1_2
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
workshop [KTWR1_Wr]
Metoda podająca (pogadanka, objaśnienia, wyjaśnienia); Metoda problemowa (metoda aktywizująca wraz z grami sytuacyjnymi i dydaktyczną); Metoda zadaniowa (praca w grupie, analiza materiału źródłowego oraz metoda projektowa).
30
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; opracowanie prezentacji lub innej formy pracy pisemnej
90 zaliczenie [z_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)