Etyka reklamy Field of study: Promotional and Crisis Communication
Programme code: 02-S1KP12.2016

Module name: Etyka reklamy
Module code: 02-KPIKS-ER
Programme code: 02-S1KP12.2016
Semester: winter semester 2019/2020
Language of instruction: Polish
Form of verification: exam
ECTS credits: 4
Description:
Zajęcia wprowadzają studentów w podstawowe zagadnienia dotyczące naukowej refleksji nad czynem ludzkim. Omówione zostają podstawowe pojęcia i koncepcje etyczne, a następnie pojęcia etyki zawodowej, etyki biznesu i etyki reklamy. W trakcie zajęć studenci zostają zaznajomieni z działalnością organów autoregulacyjnych i przepisami, programami i kodeksami etycznymi dotyczącymi reklamy obowiązującymi w Polsce. Pod tym kątem analizowane są również wybrane przykłady reklam.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Ma podstawową wiedzę na temat struktury agencji i redakcji oraz zasad, jakimi się kierują [ER_1]
Kpik_W06 [3/5]
Ma wiedzę o człowieku, jego uwarunkowaniach psychologicznych i zasadach funkcjonowania w społeczeństwie [ER_2]
Kpik_W17 [2/5]
Potrafi ocenić i wybrać właściwe procedury i narzędzia promocyjno-markeyingowe w tworzeniu kampanii prom-rekl. [ER_3]
Kpik_U15 [3/5]
Ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa kulturowego regionu, kraju, Europy [ER_4]
Kpik_K04 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
egzamin [e_1]
Egzamin w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
ER_1 ER_2 ER_3 ER_4
zaliczenie [z_1]
Zaliczenie w formie określonej przez prowadzącego w sylabusie.
ER_1 ER_2 ER_3 ER_4
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [ER_C]
metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne), metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna), metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego
15
Samodzielna realizacja wskazanych partii materiału, analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórka i ugruntowanie materiału przedstawionego na zajęciach; praca w grupie
45 zaliczenie [z_1]
lecture [ER_W]
metoda podająca (wykład informacyjny, prezentacja multimedialna) oraz metoda problemowa (wykład problemowy i interaktywny);
15
samodzielna, wnikliwa lektura podanych tekstów, powtórka i ugruntowanie materiału omówionego na wykładzie
45 egzamin [e_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)