Zarządzanie marketingowe 1
Field of study: Management
Programme code: 35-N1ZA12.2014
| Module name: | Zarządzanie marketingowe 1 |
|---|---|
| Module code: | 35-ZA-S1-ZMKT1 |
| Programme code: | 35-N1ZA12.2014 |
| Semester: | summer semester 2014/2015 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | Moduł realizuje treści z zakresu podstaw marketingu.
Podstawowym celem modułu jest zapoznanie słuchaczy z istotą marketingu, jednej z podstawowych funkcji zarządzania przedsiębiorstwem i organizacją non profit. Moduł ma za zadanie wprowadzić studentów w świat pojęć, zasad i procesów zarządzania działalnością marketingową w organizacji;
Treści merytoryczne: przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie; wpływ otoczenia na funkcjonowanie marketingu; rynek docelowy przedsiębiorstwa; koncepcja marketing-mix; planowanie marketingowe produktu, rozwój produktu; organizowanie dystrybucji produktów; koncepcja działalności promocyjnej; instrumenty promotion-mix; cena jako narzędzie marketingu; strategie marketingowe; planowanie i kontrola działalności marketingowej; marketing usług; marketing przemysłowy i partnerski; elementy marketingu międzynarodowego.
|
| Prerequisites: | Zaliczenie modułów : mikroekonomia, makroekonomia, nauka o organizacji, podstawy zarządzania |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student identyfikuje relacje między podmiotami gospodarczymi a innymi instytucjami społecznymi tworzącymi ich otoczenie w skali krajowej i międzynarodowej w odniesieniu do planowania strategii marketingowej [35-ZA-S1-ZMKT1_1] |
Z1_W06 [5/5] |
Student wyjaśnia i ilustruje wpływ oddziaływania otoczenia zewnętrznego na działalność przedsiębiorstwa [35-ZA-S1-ZMKT1_2] |
Z1_W07 [5/5] |
Student identyfikuje obszary funkcjonalne przedsiębiorstwa i relacje między nimi, także w powiązaniu z własnymi doświadczeniami w środowisku pracy [35-ZA-S1-ZMKT1_3] |
Z1_W08 [5/5] |
Student zna metody analizy strategicznej przedsiębiorstwa i jego otoczenia stosowane w marketingu [35-ZA-S1-ZMKT1_4] |
Z1_W17 [2/5] |
Student posiada kompetencję dokonywania obserwacji zjawisk i procesów w organizacji oraz ich opisu, analizy i interpretacji stosując podstawowe ujęcia i pojęcia teoretyczne (adekwatnie do obszaru tematycznego zajęć) [35-ZA-S1-ZMKT1_5] |
Z1_U04 [5/5] |
Student posiada umiejętność identyfikacji zasad i kryteriów służących rozwiązaniu problemów organizacji [35-ZA-S1-ZMKT1_6] |
Z1_U09 [4/5] |
Student posiada zdolność interpretacji wybranych problemów współczesnej gospodarki i biznesu w świetle dorobku i poglądów autorytetów ekonomii i naukowego zarządzania [35-ZA-S1-ZMKT1_7] |
Z1_U20 [4/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| test wiedzy [35-ZA-S1-ZMKT1_w1] | Kolokwium zaliczeniowe w formie testu pisemnego sprawdzającego poziom wiedzy teoretycznej niezbędnej do realizacji zadań praktycznych |
35-ZA-S1-ZMKT1_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| lecture [35-ZA-S1-ZMKT1_fns1] | Wykład treści teoretycznych w formie prezentacji multimedialnej |
20 | (no information given) |
40 |
test wiedzy [35-ZA-S1-ZMKT1_w1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| summer semester 2014/2015 | Zarządzanie marketingowe [35-ZA-S1-ZMKT1] | (no information given) |