Silniki gier 1
Field of study: Ethnology and Cultural Anthropology
Programme code: 12-S2AK16.2017
| Module name: | Silniki gier 1 |
|---|---|
| Module code: | 12-AK-PR-S2-SG.1 |
| Programme code: | 12-S2AK16.2017 |
| Semester: | summer semester 2017/2018 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 3 |
| Description: | przygotowanie do pracy ze specjalistycznym oprogramowaniem umożliwiającym tworzenie gier i aplikacji interaktywnych. Student zdobędzie podstawową wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia poziomów gier, aby następnie mógł opracować referencje dla twórców gry w sposób profesjonalny i kompetentny, uwzględniający potrzeby projektantów gier |
| Prerequisites: | (no information given) |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
posiada umiejętność pracy w zespole interdyscyplinarnym i wielokulturowym w zakresie tworzenia poziomów gier [_K_1] |
K_K03 [1/5] |
posiada umiejętność prezentowania własnych pomysłów i efektów pracy badawczej o złożonej problematyce społeczno-kulturowej z wykorzystaniem ujęć z zakresu etnologii i antropologii kulturowej oraz dyscyplin związanych z nowymi mediami [_U_1] |
K_U08 [2/5] |
ma orientację we współczesnym życiu kulturalnym i wiedzę na temat reguł tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości związanej z dystrybucją dóbr kultury, do których należą przejawy rzeczywistości wirtualnej [_W_1] |
K_W12 [3/5] |
posiada znajomość technik i technologii wykorzystywanych w silnikach gier, umożliwiających właściwe opracowanie wiedzy etnologicznej i antropologicznej dla potrzeb tworzenia świata wirtualnego [_W_2] |
K_W02 [4/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| projekt zaliczeniowy [_w_1] | weryfikacja wiedzy i umiejętności w zakresie importowania i przetwarzania obiektów graficznych i dźwiękowych w silnikach gier |
_K_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [_fs_1] | ćwiczenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych |
30 | praca w oparciu o omawiane techniki obejmująca wiedzę i umiejętności niezbędne w realizacji projektu zaliczeniowego |
45 |
projekt zaliczeniowy [_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||