Seminarium dyplomowe 2
Field of study: Intellectually Disabled Person Pedagogy with Art Therapy
Programme code: 12-S1OA14.2017
| Module name: | Seminarium dyplomowe 2 |
|---|---|
| Module code: | 12-OA-S1-10SD.2 |
| Programme code: | 12-S1OA14.2017 |
| Semester: | winter semester 2019/2020 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 3 |
| Description: | (no information given) |
| Prerequisites: | (no information given) |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
identyfikuje i prawidłowo rozstrzyga etyczne dylematy związane z badaniami i własnym postępowaniem w kontakcie z osobami potrzebującymi wsparcia i pomocy, zachowując się w sposób profesjonalny i godny; ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego [_K_1] |
K_K01 [2/5] |
potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk społecznych ze szczególnym uwzględnieniem tych z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną; analizuje ich powiązania z różnymi obszarami działalności pedagogicznej [_U_1] |
K_U01 [2/5] |
potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki i pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nimi dyscyplin w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych [_U_2] |
K_U09 [2/5] |
ma elementarną wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice oraz pedagogice specjalnej, a w szczególności o problemach badawczych, metodach, technikach i narzędziach badawczych; zna podstawowe tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody; posiada szczegółową wiedzę z zakresu metod oraz narzędzi pozyskiwania danych w celu diagnozowania zarówno indywidualnego, społecznego jak i instytucjonalnego wsparcia osób niepełnosprawnych oraz prowadzenia terapii, ze szczególnym uwzględnieniem arteterapii; ma elementarną i uporządkowaną wiedzę na temat zasad i norm etycznego postępowania oraz etyki zawodowej [_W_1] |
K_W01 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| zaliczenie projektu [_w_1] | Dokonane na podstawie zaliczania w poszczególnych semestrach opracowanych części pracy. Kolejność i zakres materiału – według przyjętej koncepcji przez promotora. |
_K_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| seminar [_fs_1] | Wykład, praca z tekstem, dyskusja, warsztat pisarski |
40 | Analiza literatury przedmiotu, przygotowywanie koncepcji, prowadzenie badań w terenie, statystyczna obróbka danych ich analiza – interpretacja i wyjaśnianie |
50 |
zaliczenie projektu [_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||