Przedmiot fakultatywny 2-4
Field of study: Pedagogy
Programme code: 06-S2PE12.2014
| Module name: | Przedmiot fakultatywny 2-4 |
|---|---|
| Module code: | O_F II/2-4 |
| Programme code: | 06-S2PE12.2014 |
| Semester: | summer semester 2015/2016 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 3 |
| Description: | Zamierzone efekty planuje się osiągnąć dzięki uczestnictwu studentów w zajęciach umożliwiających realizację zadań teoretycznych i praktycznych wynikających ze specyfiki przedmiotów fakultatywnych, co stwarza optymalne warunki do nabycia przez studentów założonych kompetencji. |
| Prerequisites: | Brak wymagań wstępnych |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student ma pogłębioną wiedzę o rodzajach więzi społecznych i o rządzących nimi prawidłowościach istotnych z punktu widzenia procesów edukacyjnych. [O_F II/1_1] |
K_W07 [1/5] |
Student ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań [O_FII/1 _2] |
K_U07 [1/5] |
Student wybiera i stosuje właściwy dla danej działalności pedagogicznej sposób postępowania, dobiera środki i metody pracy w celu efektywnego wykonywania pojawiających się zadań zawodowych. [O_FII/1 _3] |
K_U10 [1/5] |
Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego. [O_FII/1 _4] |
K_K01 [1/5] |
Student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny i budowania warsztatu pracy pedagoga. [O_FII/1 _5] |
K_K03 [1/5] |
Student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań pedagogicznych. [O_FII/1_6] |
K_K05 [1/5] |
Student jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne. [O_FII/1_7] |
K_K07 [1/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Praca pisemna [O_FII/1 _w_1] | Temat pracy pisemnej związany ze specyfiką przedmiotów fakultatywnych (raport, esej, recenzja, sprawozdanie, arkusz obserwacji, konspekt zajęć itd.) |
O_F II/1_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [O_FII/1_fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
15 | Przygotowanie pracy zaliczeniowej |
75 |
Praca pisemna [O_FII/1 _w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||