Współczesne problemy psychologii
Field of study: Pedagogy
Programme code: 06-S2PE12.2014
| Module name: | Współczesne problemy psychologii |
|---|---|
| Module code: | O_Ps_II |
| Programme code: | 06-S2PE12.2014 |
| Semester: | winter semester 2014/2015 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | Przedstawione w module: Współczesne problemy psychologii efekty kształcenia, odnoszące się do wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych planuje się osiągnąć za pomocą wykładowej formy kształcenia, której uzupełnieniem i rozszerzeniem będzie praca własna studenta. |
| Prerequisites: | Brak wymagań wstępnych |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Student dokonuje analizy własnej osobowości, mocnych stron i problemów oraz wskazuje możliwości ich rozwiązania w oparciu o wiedzę z zakresu psychologii; wskazuje możliwości wykorzystania wiedzy psychologicznej w analizie osobowości wychowanka. [O_Ps_II_1] |
K_W11 [2/5] |
Student zna prawidłowości procesu komunikacji w ujęciu psychologicznym na poziomie "Ja - inni ", wskazuje pozytywne i negatywne czynniki procesu komunikacji w życiu osobistym i zawodowym w oparciu o odkrycia współczesnej psychologii. [O_Ps_II_2] |
K_W15 [2/5] |
Student dokonuje diagnozy i oceny samego siebie i innych uczestników procesu wychowania oraz przeprowadza refleksyjną analizę zachowań osobowościowych i wykorzystuję tę wiedzę w pracy zawodowej; dokonuje analizy motywów i wzorów zachowań osobowościowych. [O_Ps_II_3] |
K_U07 [3/5] |
Student ma pogłębioną świadomość i wiedzę o osobowości, jej rozwoju, zachowaniach pozytywnych i negatywnych [O_Ps_II_4] |
K_K01 [3/5] |
Student utożsamia się z wartościami, celami i zadaniami realizowanymi w praktyce pedagogicznej, odznacza się rozwagą, dojrzałością i zaangażowaniem w projektowaniu, planowaniu i realizowaniu działań pedagogicznych, psycho- pedagogicznych. [O_Ps_II_5] |
K_K04 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| praca pisemna [O_Ps_w_II_1] | W obrębie modułu realizowane będą w formie pracy pisemnej analizy indywidualnych osobowości studentów.
Kolokwium z treści wykładowych będzie miało formę pisemną, składającą się z 15 pytań (otwartych i zamkniętych), ułożonych w trzech zestawach.
|
O_Ps_II_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| lecture [O_Ps_II _fs_1] | Metoda podająca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej; |
15 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą;
Student wykonuje pracę pisemną.
|
45 |
praca pisemna [O_Ps_w_II_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||