Tekst matematyczny – projekt zespołowy
Field of study: Mathematics
Programme code: 03-S2MT12.2016
| Module name: | Tekst matematyczny – projekt zespołowy |
|---|---|
| Module code: | 03-MO2S-15-TMPZeB |
| Programme code: | 03-S2MT12.2016 |
| Semester: | summer semester 2017/2018 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | Studenci danej grupy zostają podzieleni na zespoły. Każdy zespół pracuje nad zadanym projektem z tematyki związanej z budową i lekturą tekstu matematycznego. Temat projektu określa prowadzący przy aktywnym udziale studentów. Dalsza praca studentów odbywa się według scenariusza:
• Zainicjowanie projektu, przydział ról i zadań w zespole, określenie terminu i sposobu prezentacji wyników oraz ustalenie zasad oceny.
• Dyskusja celów i zadań oraz narzędzi, metod i technik potrzebnych do realizacji projektu, przegląd dostępnej literatury dotyczącej danego zagadnienia.
• Dyskusja proponowanych rozwiązań i ich realizacja.
• Prezentacja wyników projektu.
• Ocena realizacji projektu.
|
| Prerequisites: | Zaliczony moduł Dydaktyka matematyki na II etapie edukacyjnym III |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Wykazuje umiejętność uczenia się i doskonalenia własnego warsztatu pedagogicznego z wykorzystaniem nowoczesnych
środków i metod pozyskiwania, organizowania i przetwarzania informacji i materiałów
[TMPZe_1] |
K_W02 [5/5] |
Umiejętnie komunikuje się przy użyciu różnych technik, zarówno z osobami będącymi podmiotami działalności pedagogicznej, jak i z innymi osobami współdziałającymi w procesie dydaktyczno-wychowawczym oraz specjalistami wspierającymi ten proces. [TMPZe _2] |
K_K02 [4/5] |
jest praktycznie przygotowany do realizowania zadań zawodowych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych)
wynikających z roli nauczyciela
[TMPZe _3] |
K_U04 [4/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Aktywność na zajęciach (aktywny udział w pracach grupy realizującej projekt) [TMPZe_w_1] | weryfikacja zaangażowania w realizację projektu na podstawie aktywnego udziału w dyskusji, wyszukiwania i przekazywania informacji oraz proponowania konkretnych rozwiązań
|
TMPZe_1 |
| prezentacja wyników [TMPZe_w_2] | weryfikacja zaangażowania w realizację projektu na podstawie prezentacji wyników projektu
|
TMPZe_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| laboratory classes [TMPZe_fs_1] | dyskusji nad zebranymi przez studentów informacjami, proponowanymi przez nich rozwiązaniami, postępem i efektywnością ich prac nad projektem |
30 | indywidualne przygotowanie się studenta do realizacji projektu, wyszukiwanie informacji, studiowanie literatury, poszukiwanie efektywnych rozwiązań |
25 |
Aktywność na zajęciach (aktywny udział w pracach grupy realizującej projekt) [TMPZe_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||