Seminarium magisterskie 2 Field of study: Pedagogy
Programme code: 12-N2PE12.2015

Module name: Seminarium magisterskie 2
Module code: 12-PE-OT-N2-SM2
Programme code: 12-N2PE12.2015
Semester:
  • winter semester 2017/2018
  • winter semester 2016/2017
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 5
Description:
Celem seminarium magisterskiego jest opracowanie na podstawie zgromadzonej literatury przedmiotu poszczególnych rozdziałów teoretycznych, metodologicznych podstaw badań własnych, opracowanie szczegółowej procedury prowadzonych badań, dobór narzędzi badawczych, opracowanie własnych narzędzi. Seminarium związane jest ściśle z problematyką specjalności opiekuńczo-wychowawczej, praca ma poszerzać wiedzę i kompetencje zawodowe studenta.
Prerequisites:
Realizacja efektów kształcenia modułów w zakresu kształcenia ogólnego, podstawowego, kierunkowego.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
wykazuje aktywność, podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu działań badawczych [_K_1]
K_K02 [3/5]
odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki [_K_2]
K_K06 [3/5]
potrafi w sposób klarowny, spójny i precyzyjny wypowiadać się w mowie i na piśmie na temat problemów edukacyjnych, wychowawczy, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych, posiada umiejętność konstruowania rozbudowanych ustnych i pisemnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień pedagogicznych z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych, korzystając zarówno z dorobku pedagogiki, jak i innych dyscyplin naukowych [_U_1]
K_U04 [3/5]
posiada rozwinięte umiejętności badawcze, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze dostosowane do celów pracy [_U_2]
K_U06 [1/5]
ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę o źródłach i miejscu pedagogiki w systemie nauk, stosuje ją w projektowaniu własnych poczynań badawczych; zna główne szkoły, orientacje badawcze, strategie i metody badań stosowanych w naukach społecznych i humanistycznych; zna mapę stanowisk i podejść metodologicznych [_W_1]
K_W02 [3/5] K_W04 [1/5]
ma pogłębioną wiedzę o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących, stosuje ją we własnych poczynaniach badawczych; zna regulacje prawne i etyczne dotyczące funkcjonowania placówek opiekuńczo-wychowawczych, problemy etyczne opiekunów-wychowawców [_W_2]
K_W13 [3/5] K_W16 [1/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
praca seminaryjna [_w_1]
ocena opracowania poszczególnych rozdziałów teoretycznych pracy oraz rozdziału metodologicznego, ocena przygotowanych narzędzi badawczych.
_K_1 _K_2 _U_1 _U_2 _W_1 _W_2
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
seminar [_fns_1]
metoda słowna, problemowa, instruktaż
25
opracowanie poszczególnych rozdziałów teoretycznych pracy oraz rozdziału metodologicznego, przygotowanie narzędzi badawczych
135 praca seminaryjna [_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)