Blogi jako element prosumpcji informacji (zajęcia e-learningowe)
Field of study: Historical Advising and Infobrokering
Programme code: 05-S1IH16.2016

Module name: | Blogi jako element prosumpcji informacji (zajęcia e-learningowe) |
---|---|
Module code: | 05-IDH-S1-032 |
Programme code: | 05-S1IH16.2016 |
Semester: | summer semester 2018/2019 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 3 |
Description: | Celem modułu pozostaje nabycie przez studentów praktycznych umiejętności tworzenia samodzielnego blogu. Poprzez zajęcia e-learningowe pod okiem trenera studenci mają podjąć próbę praktycznego wykorzystania pozyskanej wiedzy z zakresu brokerstwa informacji i popularyzacji wiedzy historycznej, weryfikując i doskonaląc własne umiejętności oraz dostrzegając własne deficyty w tym zakresie. |
Prerequisites: | Brak |
Key reading: | 1. Blog jako nowa forma komunikowania politycznego : na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej (2004-2010) / Karolina Burno. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop, 2013.
2. Blog, więcej niż internetowy pamiętnik / Maria Sokół, Radosław Sokół. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008.
3.
|
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Zna i rozumie podstawową terminologię historyczną, w zakresie potrzebnym do wykonywania obowiązków doradcy i infobrokera historycznego ze szczególnym uwzględnieniem wybranej przez siebie epoki historycznej [05-IDH-S1-032_1] |
IDH1A_W02 [3/5] |
Posiada świadomość kompleksowej natury języka polskiego, jego ewolucji i zmienności, niezbędnych dla właściwego tworzenia komunikatów [05-IDH-S1-032_2] |
IDH1A_W09 [3/5] |
Posiada umiejętności wyszukiwania, analizy, oceny, selekcji i użytkowania informacji pozyskiwanych z różnych źródeł i z wykorzystaniem różnych sposobów, ze szczególnym uwzględnieniem tzw. współczesnych mediów [05-IDH-S1-032_3] |
IDH1A_U01 [3/5] |
Posiada umiejętność budowania samodzielnej wypowiedzi, w której wykorzystuje pozyskane informacje, merytoryczne argumenty (także opinie innych autorów) i formułuje samodzielne wnioski [05-IDH-S1-032_4] |
IDH1A_U06 [5/5] |
Potrafi porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacyjnych oraz metod i technik komunikowania się [05-IDH-S1-032_5] |
IDH1A_U07 [4/5] |
Potrafi uczestniczyć w życiu kulturalnym i popularyzatorskim, wykorzystując różne możliwości udziału (także poprzez tzw. nowe media) [05-IDH-S1-032_6] |
IDH1A_K06 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
Wykonywanie wskazanego projektu [05-IDH-S1-032_w_1] | W ramach modułu uczestnicy są zobowiązani do przygotowania pod kierunkiem trenera projektu. |
05-IDH-S1-032_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [05-IDH-S1-032_6] | Zajęcia z wykorzystaniem metod poszukujących (m.in. dyskusji, pracy pod kierunkiem) |
30 | Praca poza salą ćwiczeniową w oparciu o zalecenia prowadzącego i sporządzanie dokumentacji prowadzonej aktywności |
60 |
Wykonywanie wskazanego projektu [05-IDH-S1-032_w_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |