Blogi jako element prosumpcji informacji (zajęcia e-learningowe) Field of study: Historical Advising and Infobrokering
Programme code: 05-S1IH16.2016

Module name: Blogi jako element prosumpcji informacji (zajęcia e-learningowe)
Module code: 05-IDH-S1-032
Programme code: 05-S1IH16.2016
Semester: summer semester 2018/2019
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Celem modułu pozostaje nabycie przez studentów praktycznych umiejętności tworzenia samodzielnego blogu. Poprzez zajęcia e-learningowe pod okiem trenera studenci mają podjąć próbę praktycznego wykorzystania pozyskanej wiedzy z zakresu brokerstwa informacji i popularyzacji wiedzy historycznej, weryfikując i doskonaląc własne umiejętności oraz dostrzegając własne deficyty w tym zakresie.
Prerequisites:
Brak
Key reading:
1. Blog jako nowa forma komunikowania politycznego : na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej (2004-2010) / Karolina Burno. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop, 2013. 2. Blog, więcej niż internetowy pamiętnik / Maria Sokół, Radosław Sokół. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. 3.
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Zna i rozumie podstawową terminologię historyczną, w zakresie potrzebnym do wykonywania obowiązków doradcy i infobrokera historycznego ze szczególnym uwzględnieniem wybranej przez siebie epoki historycznej [05-IDH-S1-032_1]
IDH1A_W02 [3/5]
Posiada świadomość kompleksowej natury języka polskiego, jego ewolucji i zmienności, niezbędnych dla właściwego tworzenia komunikatów [05-IDH-S1-032_2]
IDH1A_W09 [3/5]
Posiada umiejętności wyszukiwania, analizy, oceny, selekcji i użytkowania informacji pozyskiwanych z różnych źródeł i z wykorzystaniem różnych sposobów, ze szczególnym uwzględnieniem tzw. współczesnych mediów [05-IDH-S1-032_3]
IDH1A_U01 [3/5]
Posiada umiejętność budowania samodzielnej wypowiedzi, w której wykorzystuje pozyskane informacje, merytoryczne argumenty (także opinie innych autorów) i formułuje samodzielne wnioski [05-IDH-S1-032_4]
IDH1A_U06 [5/5]
Potrafi porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacyjnych oraz metod i technik komunikowania się [05-IDH-S1-032_5]
IDH1A_U07 [4/5]
Potrafi uczestniczyć w życiu kulturalnym i popularyzatorskim, wykorzystując różne możliwości udziału (także poprzez tzw. nowe media) [05-IDH-S1-032_6]
IDH1A_K06 [4/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Wykonywanie wskazanego projektu [05-IDH-S1-032_w_1]
W ramach modułu uczestnicy są zobowiązani do przygotowania pod kierunkiem trenera projektu.
05-IDH-S1-032_1 05-IDH-S1-032_2 05-IDH-S1-032_3 05-IDH-S1-032_4 05-IDH-S1-032_5 05-IDH-S1-032_6
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [05-IDH-S1-032_6]
Zajęcia z wykorzystaniem metod poszukujących (m.in. dyskusji, pracy pod kierunkiem)
30
Praca poza salą ćwiczeniową w oparciu o zalecenia prowadzącego i sporządzanie dokumentacji prowadzonej aktywności
60 Wykonywanie wskazanego projektu [05-IDH-S1-032_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)