Seminarium magisterskie 1
Field of study: Pedagogy
Programme code: 12-N2PE12.2014
| Module name: | Seminarium magisterskie 1 |
|---|---|
| Module code: | 12-PE-ANT-N2-5SM.1 |
| Programme code: | 12-N2PE12.2014 |
| Semester: | summer semester 2014/2015 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 5 |
| Description: | seminarium magisterskie ma przygotować studenta do samodzielnego projektowania pogłębionych badan
z pogranicza edukacji i kultury, uwarunkowań kulturowych sytuacji edukacyjnych oraz pedagogicznych aspektów uczestnictwa w kulturze a także przedstawienia ich założeń, podstaw teoretycznych i metodologicznych |
| Prerequisites: | wiedza z zakresu metodologicznych podstaw badan pedagogicznych oraz możliwości wykorzystywania w nich głównie elementów metodologii nauk społecznych ale także nauk humanistycznych ii nauk o kulturze |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
potrafi dyskutować w grupie o własnej koncepcji badań i innych przedstawianych koncepcjach [_K_1] |
K_K02 [3/5] |
posiada pogłębione umiejętności badawcze w zakresie badań procesów, zjawisk i działań z pogranicza edukacji
i kultury, kulturowych uwarunkowań sytuacji edukacyjnych oraz pedagogicznych aspektów różnych form
uczestnictwa w kulturze (potrafi zaprojektować i metodologicznie uzasadnić koncepcję badań i ich problematykę) [_U_1] |
K_U05 [1/5] |
ma uporządkowaną wiedzę o paradygmatach metodologicznych możliwych do wykorzystania w badaniach
z pogranicza edukacji i kultury oraz o przeprowadzonych i opublikowanych badaniach z tego zakresu [_W_1] |
K_W15 [3/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| wypowiedź ustna [_w_1] | student prezentuje na zajęciach grupowych koncepcji pracy uzasadnionej w oparciu o literaturę przedmiotu |
_K_1 |
| praca pisemna [_w_2] | student przedstawia konspekt oraz fragment napisanej przez siebie pracy i poddaje je dyskusji w ramach konsultacji z promotorem pracy |
_U_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| seminar [_fns_1] | zajęcia grupowe – prezentacja koncepcji, dyskusja o koncepcji badań, czytanie fragmentów prac - dyskusja;konsultacje indywidualne – dyskutowanie przedstawionych do korekty fragmentów pracy |
15 | przygotowanie koncepcji w oparciu o studiowanie i analizę literatury przedmiotu; pisanie kolejnych fragmentów pracy zgodnie z przedstawionym harmonogramem pracy;przygotowywanie fragmentów pracy do korekty |
135 |
wypowiedź ustna [_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||