Moduł ogólnouczelniany 2
Field of study: Environmental Hazard Engineering
Programme code: 04-S1IZ15.2015
| Module name: | Moduł ogólnouczelniany 2 |
|---|---|
| Module code: | 04-IZ-S1-15-305 |
| Programme code: | 04-S1IZ15.2015 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 5 |
| Description: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z problematyką humanistyczną związaną zarówno z zasadniczym przedmiotem ich studiów, jak i przyszłym profilem zawodowym. Moduł ma zatem zarazem charakter uzupełnienia profilu studiów o komponent ogólny, rozwijający pozazawodowe kompetencje krytyczne studentów, jak i uzupełniający wiedzę przedmiotową o konteksty pojawiające się poza obrębem głównej dyscypliny. Priorytetem wynikającym z takiego ukierunkowania procesu kształcenia jest zatem rozwój zarówno umiejętności namysłu krytycznego, jak i budowa wiedzy o sposobach kształtowania
się sensów kulturowych, ich przyrodniczych i społecznych źródłach oraz normatywnym charakterze. Wreszcie, elementem praktycznym modułu jest przygotowania studentów do adekwatnego rozpoznawania i rozwiązywania konfliktów pojawiających się w środowisku pracy. |
| Prerequisites: | (no information given) |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
Rozumie związki między osiągnięciami nauk obejmujących geozagrożenia a możliwościami ich wykorzystania w życiu społecznogospodarczym z uwzględnieniem zrównoważonego użytkowania różnorodności biologicznej. [04-IZ-S1-15-305_1] |
KIZ1_W08 [4/5] |
Uczy się samodzielnie w sposób ukierunkowany. [04-IZ-S1-15-305_2] |
KIZ1_U08 [5/5] |
Rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie, wykazuje potrzebę stałego aktualizowania wiedzy kierunkowej oraz podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych. [04-IZ-S1-15-305_3] |
KIZ1_K01 [5/5] |
Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role. [04-IZ-S1-15-305_4] |
KIZ1_K02 [3/5] |
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu. [04-IZ-S1-15-305_5] |
KIZ1_K04 [4/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| Pisemny sprawdzian wiadomości lub [04-IZ-S1-15-305_w_1] | Sprawdzian wiedzy teoretycznej. |
04-IZ-S1-15-305_1 |
| Analiza case studiem [04-IZ-S1-15-305_w_2] | Sprawdzian operatywności wiedzy. |
04-IZ-S1-15-305_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| lecture [04-IZ-S1-15-305_fs_1] | Wykład w postaci prezentacji multimedialnej |
60 | Praca z literaturą przedmiotu |
65 |
Pisemny sprawdzian wiadomości lub [04-IZ-S1-15-305_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||