Digital content management Field of study: Digital communication
Programme code: W1-S1KC20.2024

Module name: Digital content management
Module code: 01-KC-S1-ZTC
Programme code: W1-S1KC20.2024
Semester: summer semester 2025/2026
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Purpose and description of the content of education:
Głównym celem zajęć jest zapoznanie studenta/studentki z koncepcjami marketingu internetowego, zarządzania stronami www i domenami internetowymi, współdzieleniem zawartości cyfrowej czy scentralizowaną zdalną pracą w chmurze obliczeniowej. Przykładowe zagadnienia: - praca w chmurze: dysk sieciowy oraz aplikacje Google i Microsoft – Google Analytics, - podstawy marketingu internetowego - promocja w Internecie – pozycjonowanie stron, - optymalizacja wyszukiwania informacji o sobie (firmie, produkcie etc.), - DNS, lokalne serwery www i poczty oraz hosting, - podobieństwa i różnice w wyszukiwarkach, np.: Google, Duckduckgo, Bing, Yahoo, Baidu (Chiny), Nekst.pl (PL), - podobieństwa i różnice w przeglądarkach internetowych, np.: Firefox, Safari, Chromium (Google Chrome, Opera, Vivaldi, SlimJet i Microsoft Edge.), Tor, - optymalizacja kodu HTML i CSS dla różnych przeglądarek i wyszukiwarek.
List of modules that must be completed before starting this module (if necessary): not applicable
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
zna strukturę i organizację typowych systemów komputerowych, a także ma wiedzę na temat wykorzystywania typowych aplikacji oraz systemów informatycznych do celów użytkowych i komunikacyjnych oraz w zakresie projektowania i rozwoju oprogramowania [ZTC_1]
KC_W01 [5/5] KC_W05 [5/5]
ma wiedzę w zakresie techniki cyfrowej, w szczególności zna i rozumie pojęcia dotyczące treści cyfrowych, a także ma wiedzę o metodach sztucznej inteligencji [ZTC_2]
KC_W04 [5/5] KC_U02 [4/5]
ma wiedzę z zakresu zarządzania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym ekonomiczno-marketingowych uwarunkowań działalności redakcji, agencji promocyjnych i jednostek upowszechniania kultury; zna zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości [ZTC_3]
KC_W08 [3/5] KC_W09 [4/5] KC_U02 [5/5]
potrafi działać w ramach zespołu, jest gotowy do pracy w grupie, przyjmując w niej funkcje zarówno kierownicze, jak i wykonawcze; potrafi odpowiednio zaplanować realizację wskazanego przez siebie lub innych zadania [ZTC_4]
KC_U08 [5/5]
potrafi myśleć i działać w kategoriach przedsiębiorczości, uwzględniając koszty, efekty ekonomiczne, rachunek zysków i strat, opłacalność, rozwiązania kompromisowe [ZTC_5]
KC_K03 [5/5]
Form of teaching Number of hours Methods of conducting classes Assessment of the learning outcomes Learning outcomes
laboratory classes [ZTC_L] 30 Explanation/clarification [a05] 
Activating method – discussion / debate [b04] 
Working with a computer [d01] 
course work ZTC_1 ZTC_2 ZTC_3 ZTC_4 ZTC_5
The student's work, apart from participation in classes, includes in particular:
Name Category Description
Developing practical skills [a03] Preparation for classes
activities involving the repetition, refinement and consolidation of practical skills, including those developed during previous classes or new skills necessary for the implementation of subsequent elements of the curriculum (as preparation for class participation)
Getting acquainted with the syllabus content [b01] Consulting the curriculum and the organization of classes
reading through the syllabus and getting acquainted with its content
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)