Previsualisation and Animation: Animation Movie 2
Field of study: Film/TV Production and Photography
Programme code: W8-SMRF19.2023

Module name: | Previsualisation and Animation: Animation Movie 2 |
---|---|
Module code: | W8-RF-SM-PREV2B |
Programme code: | W8-SMRF19.2023 |
Semester: |
|
Language of instruction: | depending on the choice |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 4 |
Purpose and description of the content of education: | Moduł "Prewizualizacja i animacja komputerowa: Film animowany 2" skupia się na roli autora zdjęć w procesie tworzenia filmów animowanych oraz filmów fabularnych zawierających sekwencje animowane. Film animowany to nie tylko gatunek przeznaczony dla młodego odbiorcy, ale również medium zdolne przekazywać uniwersalne i często trudne treści. Przykłady takich filmów to "Walc z Bashirem" Ariego Folmana czy "Przez ciemne zwierciadło" Richarda Linklatera. Celem tego modułu jest prezentacja różnorodności treści w projektach animowanych pochodzących z różnych kręgów kulturowych oraz rozwinięcie świadomości studentów na temat potencjału tego wyjątkowego medium. Moduł umożliwi studentom eksplorację tematów i treści poruszanych w filmach animowanych oraz ich wpływu na społeczeństwo i kulturę. W trakcie modułu studenci będą mieli okazję analizować i interpretować różne projekty animowane, a także zdobywać praktyczne umiejętności w zakresie pracy nad animowanymi sekwencjami w filmach fabularnych. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas tego modułu pozwolą studentom poszerzyć swoje umiejętności w zakresie tworzenia filmów animowanych oraz lepiej zrozumieć i wykorzystać potencjał tego medium jako narzędzia do przekazu różnorodnych treści. |
List of modules that must be completed before starting this module (if necessary): | not applicable |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Student zna różnorodność treści prezentowanych w filmach animowanych z różnych kręgów kulturowych, a także ich potencjał jako medium do przekazu uniwersalnych i trudnych treści. [PAK2b_1] |
K_W01 [4/5] |
Student potrafi analizować i oceniać rolę autora zdjęć w tworzeniu filmów animowanych i filmów fabularnych z sekwencjami animowanymi. [PAK2b_2] |
K_U04 [4/5] |
Student potrafi identyfikować techniki i narzędzia stosowane przez autorów zdjęć w filmach animowanych i efektywnie je wykorzystywać w swojej własnej pracy. [PAK2b_3] |
K_W02 [4/5] |
Student potrafi interpretować i oceniać artystyczne aspekty filmów animowanych, takie jak kompozycja kadrów, kolorystyka i manipulacja światłem, oraz rozumie ich wpływ na przekaz treści i budowanie nastroju. [PAK2b_4] |
K_W02 [4/5] |
Student zna i rozumie potencjał filmu animowanego jako medium do eksploracji i wyrażania trudnych tematów oraz jest gotów do twórczego wykorzystania animacji w celu skutecznego przekazu ważnych przesłań i emocji. [PAK2b_5] |
K_W02 [4/5] |
Form of teaching | Number of hours | Methods of conducting classes | Assessment of the learning outcomes | Learning outcomes |
---|---|---|---|---|
practical classes [C_PREV2B] | 15 |
SWOT analysis [b10] Screen presentation [c07] Working with a computer [d01] Self-education [f01] |
exam |
PAK2b_1 |
lecture [W_PREV2B] | 15 |
Formal lecture/ course-related lecture [a01] Description [a03] Activating method – discussion / debate [b04] Demonstration-imitation [c06] |
exam |
PAK2b_1 |
The student's work, apart from participation in classes, includes in particular: | ||
---|---|---|
Name | Category | Description |
Developing practical skills [a03] | Preparation for classes | activities involving the repetition, refinement and consolidation of practical skills, including those developed during previous classes or new skills necessary for the implementation of subsequent elements of the curriculum (as preparation for class participation) |
Production/preparation of tools, materials or documentation necessary for class participation [a05] | Preparation for classes | developing, preparing and assessing the usefulness of tools and materials (e.g. aids, scenarios, research tools, equipment, etc.) to be employed in class or as an aid when preparing for classes |
Implementation of an individual or group assignment necessary for course/phase/examination completion [c03] | Preparation for verification of learning outcomes | a set of activities aimed at performing an assigned task, to be executed out of class, as an obligatory phase/element of the verification of the learning outcomes assigned to the course |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |